معاون شهردار مشهد مطرح کرد:
معاون شهردار مشهد گفت: در دوره جدید شهرداری مشهد تلاش کردیم با هدف پویایی و نشاط اقتصادی در شهر مشهد زمینه سرمایه‌گذاری‌ها را متنوع کنیم.
کد خبر: ۴۷۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 14 August 2017
تعریف بسته‌های متنوع سرمایه‌گذاری در مشهد/ ورود شهرداری مشهد به حوزه نوسازی بافت فرسوده ‌
به گزارش تابناک رضوی،محمدرضا مزجی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در دوره جدید شهرداری مشهد تلاش کردیم با هدف پویایی و نشاط اقتصادی در شهر مشهد، زمینه سرمایه‌گذاری‌ها را متنوع کنیم.
معاون اقتصادی شهردار مشهد با اشاره به اینکه سیاست متنوع‌سازی بسترهای مشارکت و سرمایه‌گذاری به عنوان رویکردی اصلی مدنظر معاونت اقتصادی شهرداری مشهد مقدس بوده است گفت: بسته‌ها و پروژه‌های متعددی در این راستا متناسب با میزان سرمایه و سلیقه سرمایه گذار تعریف شده است.

مزجی با اشاره به اینکه تضمین خرید محصول نهایی نیز به عنوان یکی دیگر از راهکارهای سرمایه گذاری در این مدت در مشهد مقدس لحاظ شده بود عنوان کرد: هدف از این اقدام این بود که سرمایه گذار با امنیت خاطر بیشتر و همچنین با توجیه اقتصادی گام به سرمایه گذاری بگذارد.

وی ادامه داد: علاوه بر این تلاش کردیم در حوزه بافت فرسوده شهر مشهد نیز ورود جدی داشته باشیم و با سرمایه گذارانی نیز در این حوزه وارد تفاهمنامه و قرارداد شدیم و برخی از آنها اکنون وارد فاز عملیاتی شده است.

مزجی افزود: تمامی این اقدامات در شرایطی صورت گرفت که با رکود جدی اقتصادی مواجه بودیم اما در همین فضا نیز موفق شدیم تا حدود زیادی نشاط و پویایی اقتصادی را به فضای سرمایه گذاری شهری در مشهد اضافه کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار