تابناک / عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با تأکید براینکه بی‌اعتنایی به عفاف و حجاب خیانت به شهداست گفت: پرسنل شهرداری رشت همچون دیگر سازمان‌ها موظف به رعایت پوشش مناسب رسمی واداری هستند.
کد خبر: ۴۷۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱ 14 August 2017
تابناک / عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با تأکید براینکه بی‌اعتنایی به عفاف و حجاب خیانت به شهداست گفت: پرسنل شهرداری رشت همچون دیگر سازمان‌ها موظف به رعایت پوشش مناسب رسمی واداری هستند.

فاطمه شیرزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با انتقاد نسبت به عدم پوشش مناسب توسط برخی از پرسنل شهرداری رشت اظهار کرد: لاک ناخن، آرایش‌های غلیظ، پوشیدن مانتوهای کوتاه و ساپورت ازجمله مباحثی است که پرسنل شهرداری رشت نباید در محیط اداری مرتکب آن شوند و هیچ دستگاه دولتی و یا مدیری اجازه ندارد نسبت به مشاهده این‌گونه موارد بی‌اعتنا باشد و یا به حمایت از چنین رفتارهای وقیحانه‌ای بپردازد.

شیرزاد با اشاره به اینکه رعایت عفاف و حجاب تنها مختص بانوان شاغل نیست گفت: مردان نیز بر اساس بخشنامه‌های اداری اجازه پوشیدن شلوارهای تنگ، تی‌شرت آستین‌کوتاه و ... را ندارند و حراست و بازرسی شهرداری رشت موظف به برخورد با این‌گونه رفتارها است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با اذعان به اینکه با هر فرد و یا دستگاهی که قصد کم‌رنگ کردن فرهنگ عفاف و حجاب را داشته باشد برخورد خواهیم کرد افزود: رزمندگان ایران اسلامی در راستای احیاء و حفظ عفاف و حجاب و ارزش‌های  اسلام ناب محمدی (ص) سال‌ها در زندان‌های رژیم طاغوت شکنجه شدند و در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز با نثار جان خود از آرمان‌های اسلام و امام (ره) دفاع کردند.

شیرزاد با اشاره به اینکه مسئولان جامعه تکیه‌بر مسند قدرت و امنیت خود را مدیون خون شهدا و ایثارگران هستند تصریح کرد: اگر امروز به‌دوراز تمام هیاهوهای دنیا در امنیت کامل و با عزت مشغول زندگی هستیم به خاطر جان‌افشانی‌های دلیرمردان و شیر زنانی است که باتحمل تمامی مشقات و نثار جان خود از ایران اسلامی دفاع کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت بی‌اعتنایی برخی از مسئولان به موضوع عفاف و حجاب را خیانت بزرگ به شهدا و امام شهدا دانست و بیان کرد: کسانی که به هر قصد و نیت سعی در ترویج بی‌بندوباری و نادیده گرفتن مسئله عفاف و حجاب دارند باید بدانند که مردم مؤمن و خداجو اجازه چنین رفتارهایی را به آنان نخواهند داد و در آخرت نیز شرمنده شهدا خواهند بود.

وی در خاتمه با تأکید بر رعایت پوشش اسلامی و برخورد مناسب حراست و بازرسی شهرداری رشت با هنجارشکنان گفت: پوشیدن ساپورت در محیط اداری خلاف شئونات و ارزش‌های اسلامی است و حراست و بازرسی شهرداری رشت  موظف به نظارت بر حسن اجرای بخشنامه‌های عفاف و حجاب در این نهاد هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار