رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم یک بیمارستان 220 تختخوابی است که در آینده نزدیک به بهره برداری رسیده و خدمات رسانی آن ویژه همه شهروندان و مردم است.
کد خبر: ۴۷۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۲ 15 August 2017
به گزارش تابناک قم، دکتر ابوالفضل ایرانی خواه با اشاره به توسعه فضاهای بیمارستانی در قم گفت: یکی از اقدامات مهم در طرح نظام سلامت توجه به هتلینگ و بهبود وضعیت فرسودگی بیمارستان‌ها بوده است که تا قبل از اجرای این طرح 1200 تخت در کل مجموعه‌های دولتی استان داشتیم و مدرن‌ترین بیمارستان ما یعنی شهید بهشتی نیز بالای 40 سال قدمت داشت که در این شرایط جایگاه قم از نظر فرسودگی وضعیت بسیار بدی داشت.

وی بهبود وضعیت هتلینگ مراکز درمانی را در جهت اکرام شخصیت مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: بیمارستان حضرت معصومه (س) تنها مرکز تخصصی و فوق تخصصی کودکان ما بود که ازنظر وضعیت هتلینگ در شرایط بسیار بدی در کنار سایر بیمارستان‌های استان داشت.

 ایرانی خواه به احداث چهار بیمارستان در قم اشاره کرد و گفت: نخستین بیمارستان، بیمارستان فرقانی بود که بعد از نزدیک به 20 سال با 350 تخت سال گذشته به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: دیگر بیمارستان که در دست احداث است، بیمارستان هزار تختخوابی است که در منطقه پردیسان قم و با مشارکت بخش خصوصی در حال احداث است که با راه اندازی آن مجموعه درمانی عظیمی در آن منطقه ایجاد می شود.

وی بیان داشت: سومین بیمارستان، بیمارستان شهدای نیروگاه در منطقه نیروگاه است که این بیمارستان نیز با 172 تخت تا چند ماه آینده راه اندازی و بخش درمانی آن منطقه را ساماندهی می کند.

ایرانی خواه ابراز داشت: بیمارستان دیگری نیز در جوار بیمارستان شهید بشهتی به 220 تخت با نام امیرالمومنین(ع) در حال احداث است که از نیت وقف مرحوم خوانساری تا چند ماه آینده به بهره برداری می رسد، این بیمارستان ویژه همه شهروندان و مردم است و به صورت جنرال فعالیت می کند و فرانشیز خدمات آن برای روحانیون و خانواده آنها با تعهد واقف محترم رایگان است و برای عموم مردم و با اولویت روحانیون خدمات رسانی خواهد کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار