با حضور معاون استاندار آغاز به کار کرد
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در این مراسم ضمن تأکید بر نقش زنان و سایر اقشار مختلف در جامعه گفت : باید از تمامی ظرفیت های جامعه در تصمیم گیری ها استفاده شود تا بتوان بهترین تصمیم را اخذ نمود.
کد خبر: ۴۷۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 15 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک، سید جواد حسینی افزود: پارلمان های مشورتی مختلف در حوزه های گوناگون در نظر گرفته شده است و امیدواریم این گروه ها بتوانند در تصمیم گیری ها نقش مهمی را ایفا نمایند.

حسینی با اشاره به نقش موثر بانوان در حرکت های اجتماعی اظهار داشت: پارلمان زنان می تواند یک بازوی قوی و تشکیلاتی برای شورای برنامه ریزی و توسعه استان باشد و در تمامی موضوعات در حوزه استان و شهرستان بتوانند در خصوص موارد مختلف پیشنهادات خود را مطرح نمایند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تأکید کرد: با راه اندازی و حمایت از چنین پارلمان هایی مشارکت اجتماعی در جامعه افزایش می یابد و سرمایه اجتماعی تولید می شود.

حسینی با بیان طرح جامعه شیشه ای به منظور دریافت اطلاعات روشن گفت: جامعه ای که در آن اطلاعات به راحتی در اختیار مردم قرار داده شود موجب افزایش اعتماد مردم خواهد شد و این پارلمان بستری مناسب برای انتقال اطلاعات به جامعه و رساندن مسائل و مشکلات به مسئولان است.

وی تصریح کرد: پارلمان بانوان بستری برای ارائه نظرات و پیگیری ایده های بانوان می باشد و امیدواریم بانوان بتوانند راحت تر از گذشته در تصمیم گیری ها مشارکت داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار