مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه معتقد است: افرادی که از سنین کودکی با مهارت بار بیایند، در دوران نوجوانی و جوانی کمتر استرس و تنش خواهند داشت و با آسودگی و فراغ بال بیشتری به دوران جوانی وارد خواهند شد.
کد خبر: ۴۷۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 15 August 2017
به گزارش خبر گزاری تابناک به نقل از ایسنا،رضا موزونی ، با اشاره به اینکه خانواده‌ها باید برای شناسایی و شکوفایی استعدادهای فرزندانشان برنامه داشته باشند، اظهار کرد: اگر استعدادها و علایق افراد از کودکی شناسایی و در جهت پروراندن آنها اقدام شود و افراد از کودکی با مهارت بار بیایند، در آینده بهتر، سریعتر و راحت‌ترخواهند توانست شغل متناسب با توانای و علایق خود را دست و پا کرده و در زندگی موفق‌تر باشند.

وی گفت: فردی که از کودکی با هنر مورد علاقه خود آشنا شده و در جهت شکوفایی آن پیش رود، در آینده و در دوران جوانی و حتی نوجوانی فرد با مهارتی خواهد بود که می تواند زندگی خود را اداره کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه داشتن مهارت های زندگی در حوزه های مختلف را پیش زمینه یک زندگی موفق برای افراد عنوان کرد و افزود: افرادی که خود را به مهارت‌های مختلف تجهیز کرده باشند، زندگی کم‌تنش‌تر و آرامتری را تجربه خواهند کرد.

موزونی یادآور شد: کسب مهارت‌های اجتماعی، کلامی، شغلی و... از دوران کودکان افراد را آماده ورود به دنیای بزرگسالی خواهد کرد.
 
وی در ادامه اشاره‌ای هم به کارکردهای بازی داشت و با بیان اینکه بازی باعث افزایش سطح مهارتی کودکان و نوجوانان می‌شود، اظهار کرد: بازی‌ مهارتهای کودکان و نوجوانان را برای زندگی کردن بالا می‌برند.

موزونی یادآوری کرد: بازی‌ به طور غیرمستقیم کودکان و نوجوانان را با مسائل و مشکلات و چالش‌های زندگی آشنا کرده و به انها شیوه برخورد با مشکلات را می‌آموزد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اضافه کرد: در جریان بازی می‌توان بسیاری از علایق و استعدادهای کودکان و نوجوانان را شناخت و در جهت شکوفایی آنها برنامه‌ریزی کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار