مدیرکل حفظ آثار خراسان‌رضوی:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی گفت: مراسم تشییع ۱۹ شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 15 August 2017
 سردار اکبر نجاتی در نشستی خبری  اظهار داشت: مشهد و در واقع استان خراسان‌رضوی میزبان شهدای گمنام در ایام شهادت امام جواد(ع) خواهد بود.
وی تصریح کرد: 19 شهید گمنام روز پنج‌شنبه از طریق فرودگاه هاشمی‌نژاد وارد مشهد می‌شوند و مسئولان و تشکل‌های مردمی به استقبال شهدا خواهند رفت و مراسم تشییع شهدا در روز جمعه 27 مردادماه انجام می‌شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی گفت: مراسم وداع با شهدای گمنام نیز در روز دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در شب شهادت امام جواد(ع) انجام می‌شود و بعد از آن پیکر شهدا به شهرستان‌های مورد نظر اعزام می‌شوند.
سردار نجاتی خاطرنشان کرد: مسیر تشییع شهدا از ساعت 17 تا 19 در مشهد از ابتدای مسیر تقاطع سیدرضی و بلوار معلم به سمت چهارراه آزادشهر و ابتدای خیابان امامت خواهد بود و در پایان مراسم سخنرانی و مداحی خواهیم داشت.
وی اظهار داشت: شهرستان‌هایی که پیکر شهدا به آنها منتقل می‌شوند، شادمهر دو شهید، بیدخت سه شهید، کندر دو شهید، شهرآباد دو شهید، قدمگاه دو شهید، عشق‌آباد سه شهید، مزداوند دو شهید، شاندیز دو شهید و اردوگاه کمیته امداد یک شهید خواهد بود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی گفت: برای استقبال و تشییع و وداع ستاد مردمی با حضور جوانان و دانشجویان تشکیل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار