نشست خبری برنامه استقبال و تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس با حضور سردار نجاتی مدیر کل محترم اداره حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس صبح امروز در محل اداره کل حفظ آثار برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 15 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،در این جلسه سردار نجاتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی عنوان کرد: شهید حججی با صلابت و شجاعت تمام ایستاد و ذره ای از دشمن نترسید و قهرمانانه و مظلومانه به شهادت رسید.
وی افزود: مشهد میزبان شهدای گمنام دفاع مقدس است و در ایام شهادت امام جواد (ع) پیکر این شهیدان به مشهد منتقل می شود.
وی با بیان اینکه  برنامه ورود  19 شهید گمنام به مشهد 5 شنبه از طریق پرواز صورت می گیرد عنوان کرد: استقبال توسط مسوولین و تشکلهای مردمی همچنین  استقبال و ادای احترام نظامی در فرودگاه انجام خواهد شد.
مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یادآور شد: مراسم تشیع روز جمعه ساعت 5 الی 7 عصر از تقاطع سید رضی و بلوار معلم به سمت چهار راه آزاد شهر انجام می شود  و در خیابان امامت پایان می یابد.
سردار نجاتی خاطر نشان کرد:  در پایان این مراسم سخنرانی و مداحی انجام شده و  برنامه وداع با شهدا در حرم مطهر رضوی دوشنبه 5/30بعد از نماز مغرب و عشا صورت می گیرد و شهدا برای تشییع و تدفین به شهرستان ها اعزام می شوند.
سردار نجاتی در پایان آمار شهدا را  به این شرح اعلام کرد:  شهرستان شاد مهر  2 شهید، بیدخت 3 شهید، کندر 2 شهید، شهرآباد 3 شهید، شاندیز 2 شهید، قدمگاه  2 شهید،مزدوران 2 شهید، عشق آباد 3 شهید، اردوگاه ثامن الایمه  کمیته امداد امام خمینی 1 شهید و یک شهید مدافع حرم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار