مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان:
مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت:با حمایت موسسه اعتباری کوثر شرایط خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت.
کد خبر: ۴۷۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 15 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان، حمیدرضا کریمویی مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان در باره همکاری با موسسه اعتباری کوثر عنوان کرد: خوشحال هستیم که در این فصل از رقابت‌ها با موسسه اعتباری کوثر همکاری می‌کنیم.
وی ادامه داد: این موسسه در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، اسپانسر تیم‌های پرسپولیس تهران،استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز را برعهده دارد، علاوه بر این تیم‌ها؛ باشگاه پدیده در خصوص ليگ برتر هفدهم با این حامی مالی به توافق رسیده است.
 کریمویی خاطرنشان کرد: با توجه به قرادادی که با موسسه اعتباری کوثر به امضا رساندیم، این موسسه دربحث پرداخت قرارداد‌های بازیکنان در این فصل از رقابت‌ها، پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی كه از گذشته مي باشد و به فیفا شکایت کرده‌اند، به باشگاه پدیده کمک خواهد کرد.
وی عنوان کرد: باشگاه پدیده در راستای همکاری با این موسسه، اقدام به راه‌اندازی کوثر کارت هواداری که برای سهولت هواداران باشگاه پدیده است را در دستور کار خود قرار داده است و قطعا با حمایت این موسسه می‌توانیم شاهد حضور پرشور هواداران خود در ورزشگاه باشیم.
مدیرعامل باشگاه پدیده تصریح کرد: امیدوارم با کمک این موسسه باشگاه پدیده از نظر مالی شرایط خوبی را در این فصل از رقابت‌ها پشت سربگذارد.
استفاده از این مطلب باذکر منبع بلامانع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار