محمدرضا عارف ، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، برای موافقت از برنامه های دولت دوم روحانی به ایراد سخنرانی پرداخت.
کد خبر: ۴۷۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 15 August 2017
وی گفت: من تمام برنامه ها را مرور کردم و هیچ تعارضی با سند چشم انداز ندیدم . اصلاح ساختار اقتصادی در کابینه دوازدهم مورد توجه قرار گرفته است .

عارف که در وقت ساعی نماینده تبریز سخن می گفت:  یادآورد شد: ثبات اقتصادی و فراهم ساختن رشد پایدار توسط دولت دیده شده است. در بخش اجتماعی، دولت با احکام خوبی که تدارک دیده می توانیم به 4 سال آینده امیدوار باشیم.  خوشبختانه بازنگری در ساختار نظام آموزشی توسط دولت دیده شده است .

نماینده مردم تهران ادامه داد: در بخش فرهنگی، نظام های صنفی مطالبه اهل فرهنگ و هنر است که امیدواریم دولت اهتمام خودش را به کار بگیرد .

رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه در بخش سیاست داخلی، تدارک های خوبی دیده شده است ، خاطرنشان کرد: باید به طور جدی اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات یک مطالبه جدی است و هیچ راهی جز دسترسی آزاد به اطلاعات را نداریم . تقویت دولت الکترونیک، تقویت روحیه در بین اقوام در دستور کار قرار گیرد  و در محیط زیست به بحران جدی آب توجه شده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :