ابراهیم نقدی‌بابایی اظهار کرد: عالمه شکری مرزنگو عضو کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء فریدونکنار، برگزیده مسابقه ملی خاطره‌نویسی نماز در سطح کشور از مازندران شده است.
کد خبر: ۴۷۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 15 August 2017

به گزارش تابناک : ابراهیم نقدی‌بابایی اظهار کرد: عالمه شکری مرزنگو عضو کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء فریدونکنار، برگزیده مسابقه ملی خاطره‌نویسی نماز در سطح کشور از مازندران شده است.

وی از برگزاری جلسه با مدیران مهدهای کودک و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی خوبی برای آیین‌های جشنواره ادبیات کودکان و نوجوانان در شهرستان فریدونکنار تدوین شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار با بیان اینکه کارگاه آموزشی پیشگیری از طلاق و اعتیاد برای والدین برگزار شد، تصریح کرد: این طرح برای کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان و عضویت آنها در کتابخانه عمومی خاتم  الانبیاء انجام شده و همچنین برگزاری جشنواره ادبیات کودکان ونوجوانان توسط اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فریدونکنار با حضور نویسنده ملی ادبیات کودک و نوجوان مهدی‌پور عمرانی را نیز داشته ایم.

این مسؤول با اشاره به برگزاری نشست کتابخوان ویژه دختران پرستار بیمارستان امام خمینی فریدونکنار در کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء این شهرستان، بیان کرد: نشست کتابخوان برای کودکان و نوجوانان به همراه اهدا کتاب به آنها و معرفی کتاب و کتابخانه و اهدای جوایز در راستای اشاعه فرهنگ کتابخوانی در روستاها نیز برگزار شده است.

نقدی‌بابایی بر لزوم اشاعه فرهنگ در روستاها تأکید کرد و ادامه داد: با حضور در روستاهای مهلبان و ازباران در بخش دهفری شهرستان، به روستاییان و کشاورزان، کتاب اهدا شد و با برگزاری نشست کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان روستا و معرفی کتاب، در مورد اهمیت کتاب و کتابخوانی و حضور نوجوانان و دانش‌آموزان در کتابخانه‌های شهرستان و استفاده رایگان از منابع علمی و کتاب‌های تست و سایر کتاب‌ها، به معرفی کتابخانه و منابع کتابخانه‌ای پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه با استفاده از همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها، قول برگزاری برنامه‌های فرهنگی منسجم برای قشرهای مختلف در روستاها ارائه شده است، گفت: اهدای کتاب به کشاورزان و اقشار زحمتکش روستایی، نقش بسیار موثری در ارتقای فرهنگ کتابخوانی و دسترسی آسان به منابع اطلاعاتی و فرهنگی بین روستاییان ایفا می‌کند.





منبع : بسیج 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار