رئیس جمهوری در دفاع از وزیر پیشنهادی نیروی دولت دوازدهم گفت: آقای بیطرف سال‌ها در زمینه وزارت نیرو تجربه و مهارت بسیاری دارند.
کد خبر: ۴۷۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 15 August 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان صبح امروز (سه شنبه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در دفاع از وزیر پیشنهادی نیرو، به اقدامات انجام شده از سوی حمید چیتچیان وزیر این وزارتخانه در دولت یازدهم اشاره و با تشکر از او اظهار کرد: آقای مهندس چیتچیان کار بسیار بزرگی در بخش آب و برق انجام دادند. ایشان در مناطق استراتژیک کارهای عظیمی کرد.

وی با اشاره به افتتاح 37 سد در دولت یازدهم توسط وزیر نیرو، اظهار کرد: آقای چیتچیان مردی بسیار شریف، با اخلاق، مصمم و دلسوزی هستند که حتما از حضور ایشان در جای دیگر در دولت دوازدهم استفاده می‌شود.

رئیس جمهوری با اشاره به پیشنهاد حبیب‌الله بیطرف به عنوان وزیر نیروی دولت دوازهم اظهار کرد: آقای بی‌طرف سال‌ها در زمینه وزارت نیرو تجربه و مهارت بسیاری دارند.

روحانی با تاکید بر اینکه در زمینه آب و برق کارهای بسیار مهمی باید انجام شود، عنوان کرد: در زمینه آب هم برای آب آشامیدنی مردم و هم برای آب مورد نیاز صنعت، کشاورزی و محیط زیست باید اقدامات مهمی انجام دهیم. در این زمینه یکی از کارهای مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد موضوع حقابه‌های دریاچه‌ها و تالاب‌ها است.

وی تدوین گزارش ملی آب، توسعه بستر قانونی و اصلاح مقررات، تدوین قانون جامع آب، تامین بخشی از آب صنعتی و محصولات کشاورزی غیر خوراکی از طریق بازچرخانی آب، حقابه محیط زیست، ادامه بازنگری در میزان و تعیین حد مخازن سدها، اجرای طرح تعادل آب زیرزمینی و همکاری علمی با نهادهای ملی و بین المللی را از جمله برنامه‌ها و سیاست‌های دولت دوازدهم در حوزه بخش نیرو عنوان کرد.





منبع : پانا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار