تابناک / محسن جعفری عصر امروز در نشست هیئت‌رئیسه سازمان بسیج رسانه استان گیلان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان اظهار کرد: تربیت و پروش خبرنگار تراز انقلاب اسلامی از اهداف عالیه سازمان بسیج رسانه است.
کد خبر: ۴۷۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۵ 16 August 2017
تابناک / محسن جعفری در نشست هیئت‌رئیسه سازمان بسیج رسانه استان گیلان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان اظهار کرد: تربیت و پروش خبرنگار تراز انقلاب اسلامی از اهداف عالیه سازمان بسیج رسانه است.

وی بابیان اینکه ولایت‌فقیه، امنیت و منافع ملی و دستاوردها و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از خطوط قرمز سازمان بسیج رسانه گیلان است، افزود: مرزبندی سلیقه‌‌ای در بسیج رسانه وجود ندارد و این سازمان از ظرفیت و فعالیت تمام خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی معتقد به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت‌فقیه و قانون‌مدار برای عضویت دعوت می‌کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: برگزاری 11 دوره آموزشی تخصصی خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان، برگزاری جشنواره مطبوعات ابوذر، دو دوره طرح ولایت خبرنگاران ازجمله اقدامات این سازمان در یک سال گذشته است.

جعفری بابیان اینکه پیشنهاد داریم کمیته رسانه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان به دبیری سازمان بسیج رسانه استان تشکیل شود، خاطرنشان کرد: معتقدیم تمامی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

وی با تأکید بر حمایت از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای گیلان که آثار فاخر تولید و نشر می‌دهند، گفت: بسیج رسانه برای تقویت، انسجام‌بخشی و عمق‌بخشی جبهه رسانه‌های انقلاب اسلامی گیلان تلاش می‌کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان افزود: کتابخانه تخصصی این سازمان در حال راه‌اندازی است که درخواست داریم با کمک دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتب تخصصی حوزه رسانه تجهیز شود.

جعفری با انتقاد از کم‌تحملی برخی مسئولان در برخورد با رسانه‌های منتقد، تصریح کرد: انتظار داریم مسئولان از نقد منصفانه مطبوعات استقبال کنند.

وی با اشاره برگزاری نخستین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی با موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی، تأکید کرد: برگزاری این جشنواره افتخار و فرصت بزرگی برای حوزه فرهنگی و رسانه‌ای گیلان است و همه باید برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشنواره تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار