نمایش "از پشت روزنه‌ها" اثر کارگردان و بازیگران قزوینی رتبه نخست جشنواره سراسری تئاتر سوره را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۴۷۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 16 August 2017
علی هوشمندی در گفت‌وگو با خبرنگار در قزوین اظهار داشت: مراسم اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره تئاتر سوره با حضور محسن مومنی، رئیس حوزه هنری، فاضل نظری، معاون هنری حوزه هنری، کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، جمعی از هنرمندان در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه از برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره تقدیر به عمل آمد و در آن دیپلم افتخار بهترین طراحی صحنه و جایزه نقدی  به «مرتضی نجفی» برای نمایش "از پشت روزنه‌ها"، دیپلم افتخار رتبه سوم موسیقی و جایزه نقدی به «علیرضا محرابی» برای نمایش "از پشت روزنه‌ها" و در بخش بازیگری زن، دیپلم افتخار رتبه دوم (بازیگری زن) و جایزه نقدی به «آزاده کرم‌بخش» برای نمایش از "پشت روزنه‌ها" اهدا شد.

رئیس حوزه هنری استان قزوین عنوان کرد: همچنین دیپلم افتخار رتبه سوم نمایشنامه‌نویسی و جایزه نقدی به طور مجزا به سید مرتضی هاشم‌پور برای نمایش "تراژدی پارک اتابک" از آذربایجان شرقی و «حمیده وحیدی» برای نمایش "از پشت روزنه‌ها" از قزوین اهدا شد.

هوشمندی خاطرنشان کرد: نمایش صحنه ای «از پشت روزنه‌ها» با موضوع مقاومت و پایداری است که آغاز آن این گونه است؛ برای اسماعیل همه چیز از یک انفجار شروع می شود، انفجاری که پس از آن فراموشی مطلق است، سپس روزنه هایی از نور در تداوم با صداهای زنده اطرافش او را به لمس تجربه‌ای مشترک در کودکی می برند و اسماعیل سرگردان میان دیروز و امروز هویت گنگ خود را می جوید.

رئیس حوزه هنری استان قزوین گفت: در این نمایش مهدی خدایی، آزاده کرم بخش، مرتضی نجفی، محمد طاهرخانی و نکیسا ناپلئونی نقش آفرینی می‌کنند.

وی افزود: رحمت امینی، محمود عزیزی، سیدحسین فدایی حسین، مرتضی سرهنگی و ایوب آقاخانی داوران بخش صحنه‌ای بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره بودند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار