مسئول سازمان بسیج رسانه ایلام با اعلام خبر برگزاری جشنواره ابوذر در استان ایلام گفت: اصحاب رسانه های جمعی استان ایلام تا 25 شهریورماه امسال فرصت شرکت آثار خود در دومین جشنواره استانی ابوذر را دارند.
کد خبر: ۴۷۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 16 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ غلامرضا علی محمدی  اظهار کرد: خبرنگاران و فعالانه رسانه ای می توانند آثار منتشر شده خود را با محوریت های اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، دشمن شناسی، معرفی دستآوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه خودباوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: رسانه ها آثار خود در زمینه های گزارش، عکس، خبر، محتوای چندرسانه ای، یادداشت و تیتر را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ایلام، میدان 22 بهمن، بلوار سید الشهدا، ساختمان بنیاد تعاون بسیج، طبقه دوم، سازمان بسیج رسانه یا نشانی اینترنتی دبیرخانه به آدرس basijrasaneh.ilam@gmail.com ارسال کنند.

علی محمدی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران متعهد انقلابی و افزایش آثار تولیدی متناسب با اهداف انقلاب در رسانه ها و نیز ارتقای منزلت خبرنگاران بسیجی است.

وی با بیان اینکه این جشنواره آذرماه امسال برگزار می شود، گفت: این جشنواره با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار می شود و آثار برتر استانی این جشنواره به مرحله کشوری ارسال می شود.

سال گذشته 10 نفر به عنوان برگزیده استانی انتخاب شدند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار