تیم ملی والیبال بانوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا با نتیجه 3 بر 2 تیم استرالیا را شکست داد و در جایگاه نهم آسیا ایستاد.
کد خبر: ۴۷۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 16 August 2017
به گزارش تابناک : تیم ملی والیبال زنان ایران در مانیل کشور فیلیپین با ترکیب مائده برهانی، مهسا صابری، مهدیه خواجه کلایی، نگار کیانی، سودابه باقرپور، مینا روستا، فلانک بابلیان بر تیم استرالیا غلبه کرد.
ست اول این بازی با نتیجه 25 بر 19 به نفع استرالیا تمام شد. والیبالیست های ایرانی ست دوم را با نتیجه 25 بر 18 به نفع خود پایان دادند. والیبالیست های استرالیایی در ست سوم با نتیجه 25 بر 20 بر ایران غلبه کردند. نتیجه ست چهارم که برای ملی پوشان ایران بسیار حیاتی بود بهتر آغاز شد. بانوان ایرانی موفق شدند ست چهارم را با نتیجه 25 بر 22 به سود خود به پایان ببرند تا سرنوشت تیم نهم به ست پنجم کشیده شود.
تیم ملی بانوان ایران در ست پنجم با زدن سرویس های هدف دار و همچنین دریافت های بی نقص موفق شد از همان ابتدای ست فاصله امتیاز ایجاد کند و در نهایت با نتیجه 15 بر 10 برابر استرالیا به پیروزی برسد تا به عنوان نهمی رقابت های قهرمانی زنان آسیا دست یابد.
نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از 18 تا 26 مرداد ماه در شهر «مانیل» کشور فیلیپین در حال برگزاری است. در این دوره 14 تیم از آسیا حضور داشتند.
تیم ملی والیبال بانوان ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی زنان آسیا با نتیجه سه بر یک مغلوب چین تایپه شد در دومین دیدار خود برابر تایلند با شکست سه بر صفر مواجه شد و سومین دیدار خود در مرحله گروهی نوزدهمین دوره رقابت های والیبال زنان که به میزبانی فیلیپین برگزار می شود، به مصاف مالدیو رفت و به پیروزی سه بر صفر دست یافت. تیم ملی والیبال بانوان ایران در مرحله دوم رقابت های قهرمانی زنان آسیا مغلوب تیم استرالیا شد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند. والیبالیست ایران سپس مقابل هنگ کنگ صف آرایی کردند و این تیم را شکست دارند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار