نتایج المپیاد راسخون ۲۵ جزء شعب حفظ تخصصی جامعةالقرآن الکریم استان تهران و البرز اعلام شد.
کد خبر: ۴۷۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 16 August 2017
به گزارش تابناک : منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان تهران با اشاره به اعلام نتایج المپیاد راسخون ۲۵ جزء، اظهار کرد: این آزمون ویژه حفاظ دوره تخصصی یکساله ۹۵-۹۶ بود که در سه بخش حفظ شفاهی ۱۰ جزء اول، دوم و پنج جزء برگزار شد.
وی ادامه داد: این آزمون شامل حفظ شفاهی، کتبی و مفاهیم کتبی بود که در میان شعب حفظ تخصصی استان تهران و البرز برپا شد. حفظ این حفاظ تا شهریورماه به اتمام می‌رسد و ۱۱ شهریورماه به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند و ثواب حفظ آخرین سوره خود را به آن امام همام هدیه کنند.
روحی با اشاره به برگزیدگان رشته حفظ ۱۰ جزء، عنوان کرد: زهرا به‌طلب از شعبه امام حسین(ع)، محمد شعبانی از شعبه امام حسن عسکری(ع)، محمد بهرامی‌فروتن از شعبه مرکز قرائت و مجتبی احمدی از شعبه ورامین با کسب رتبه ۱۰۰، حائز مقام اول، زهرا سادات روحانی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال با کسب رتبه ۹۹/۵ رتبه دوم را بدست آورد و محمدحسین پیرعباسی و مهدیار شیرازی  فراشاه از شعبه امام حسن عسکر(ع) تهران با کسب رتبه ۹۹/۲۵ حائر رتبه سوم شد.
وی بیان کرد: اما منتخبان بخش ۱۰ جزء دوم شامل زهرا سادات روحانی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال، محمدحسین پیرعباسی و مهدیار شیرازی فراشاه از شعبه امام حسن عسکری(ع) با کسب امتیاز ۱۰۰، رتبه نخست و محمد بهرامی فروتن و امیرعلی رحیمی از مرکز قرائت با به‌دست آوردن ۹۹ امتیاز و مهدی شعبانی از شعبه امام حسن عسکری با کسب ۹۸/۲۵ حائز رتبه سوم شد.
روحی اضافه کرد: همچنین در بخش پنج جزء پنجم نیز مهدی شعبانی از شعبه امام حسن عسکری با کسب ۱۰۰ امتیاز و زهرا سادات روحانی از شعبه رسالت بانوان با کسب ۹۹ و سیدامیرمهدی عبادی از شعبه امام حسن عسکری(ع) و علی جنتی از مرکز قرائت با کسب ۹۷ به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را بدست آوردند. 
وی با اشاره به نفرات برگزیده حفظ کتبی ، گفت: زهرا سادات روحانی و فاطمه ملایی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال با کسب امتیاز ۹۶، فاطمه ملکی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال با کسب امتیاز ۹۲ و مریم سادات جلالی، فاطمه آقایی، زهرا شفق از شعبه رسالت بانوان بزرگسال و علی جنتی از مرکز قرائت تهران با کسب امتیاز ۸۸ رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
روحی اضافه کرد: در بخش مفاهیم  کتبی  نیز سمانه نظامی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال با نمره ۹۲، فاطمه ملکوتی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال با کسب امتیاز ۸۸ و زینب نمدی از شعبه امام حسین و فاطمه آقایی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال  با کسب نمره ۸۴ به ترتیب نفرات اول تا سوم این رشته معرفی شدند.





منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار