معاونت هماهنگی امور زیارت استانداری خراسان رضوی:
معاونت هماهنگی امور زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: تمام زیر ساخت های لازم برای طرح زیارت گروهی مبدا به مبدا آماده است و این طرح باید در حوزه اجرا و عمل متحول شود.
کد خبر: ۴۷۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲ 16 August 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، محمد‌حسن واحدی معاونت هماهنگی امور زیارت استانداری خراسان رضوی در نشستی مشترک با مدیر‌عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اظهار کرد: براساس مطالعات صورت گرفته هم اکنون تعداد 9 استان در سطح کشور به عنوان استان‌های زائر فرست شناسایی شده، کشورهای ترکیه، عراق، پاکستان و هندوستان نیز مهم‌ترین کشورهایی هستند که در زمینه اعزام زائر با خراسان‌رضوی وارد تفاهم شده‌اند.

معاون استاندار خراسان‌رضوی گفت: نخستین هدفی که از اجرای طرح مبدا به مبدا در پی تحقق آن هستیم؛ زیارت آسان و ارزان برای تمام اقشار جامعه است. اگر زیارت گروهی به‌‌معنای واقعی کلمه در تمام کشور عملیاتی شود، شاهد تحولی عظیم در عرصه اشتغال‌زایی استان خواهیم بود.

وی طرح زیارتی گردشگری "باهشت" را که از سوی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی تدوین و در جلسه ارائه شد، طرحی مفید و کاربردی خواند و افزود: با توان اجرایی موجود در این سازمان، تحقق زیارت گروهی مبدا به مبدا به معنای حقیقی کلام دور از ذهن نخواهد ماند.

معاون استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها با مسئولیت اداره‌کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری کار را به‌صورت سیستماتیک و بهره جستن از توان کارشناسان مجرب و متخصص تا حصول نتیجه دنبال کنند.

لازم به ذکر است طرح باهشت، کارت هوشمند سفر و  سامانه جامع اطلاعات و خدمات زائرین مشهد مقدس است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار