مدیربرگزاری همایش سرمایه گذاری نظام مالی و سرمایه در مشهد گفت: این گردهمایی فرصت مناسبی است تا دومین کلان شهر مذهبی جهان،نیازهای عمرانی،فرهنگی و اجتماعی خود را برای تامین مالی فهرست کند.
کد خبر: ۴۷۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹ 16 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،امیرحسین خسروی مدیر مجموعه فرهنگی تبلیغاتی ایران هنر با اشاره به قابلیت های این شهرگفت: مشهد برای افق 1404 که سالانه از 30 میلیون مسافر پذیرایی می کند،باید همه شاخص های رفاهی خود را ارتقا دهد.

وی بابیان این که تقویت زیرساختهاواحداث بناهای جدیددرمشهدبه معنی نادیده گرفتن ویژگیهای مذهبی و زیارتی این شهرنیست،اظهارداشت:گردشگران،برای سفر و هزینه در شهرهای مقصد ازقابلیتها و ظرفیتها مطلع می شوند. به همین دلیل سرمایه گذاری لازم و متناسب با اهداف زیارتی و سیاحتی،باید انجام شود.

خسروی بااشاره به این که مشهدبرای رسیدن به نصاب قابل قبول در گردشگری نیازمند یک میلیارد دلار سرمایه گذاری  در5سال آینده است، یادآور شد: سالانه 200میلیون دلار سرمایه گذاری برای این شهردرتوان مقام های محلی و دولت نیست و باید حتما سرمایه گذاری خارجی انجام شود.

بگفته خسروی، ارائه مشوقهای موثر و همراهی و همدلی مدیران ارشد استان می تواندمشهد را در رقابت با سایر شهرهای ایران یاری کند.

وی اظهار امیدواری کرد: مشهد در آینده نزدیک بااستفاده از ایده های مناسب،به یک مقصدخوب برای گردشگران تبدیل شود.

خسروی گفت: ورود گردشگر اشتغال و درآمد را در شهر بشدت تقویت و سطح رفاه عمومی را بالا می برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار