مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گفت: بر اثر سیل اخیر، بیش از 100 میلیارد ریال خسارت به تأسیسات آبرسانی 39 روستای استان وارد شده است.
کد خبر: ۴۷۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸ 16 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمد دانشگر با بیان این خبر افزود: بارندگی‌های شدید روز جمعه و جاری شدن سیل، بیش از 100 میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌ها و تأسیسات آبرسانی 39 روستا در 7 شهرستان استان وارد کرده است.

 وی افزود: این سیل به زیرساخت‌ها و تأسیسات آبرسانی روستایی در شهرستان‌های درگز، کلات، مشهد، فریمان، قوچان، سرخس و تربت‌جام خسارت وارد کرده است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی بیشترین خسارت وارد شده به تأسیسات آبرسانی روستایی شهرستان‌های کلات و درگز بوده است.

دانشگر ادامه داد: در این سیل تأسیسات آبرسانی 17 روستای کلات، 11 روستای درگز، سه روستای فریمان، سه روستای مشهد، دو روستای سرخس، دو روستای تربت‌جام و یک روستای قوچان آسیب دیده است.

وی با بیان این که پس از وقوع سیل، مجموعه آب و فاضلاب روستایی با تلاش شبانه روزی و به سرعت اقدام به تأمین موقت آب شرب این روستاها نموده افزود: در حال حاضر آب شرب 30 روستا وصل شده و عملیات بازسازی تأسیسات آسیب دیده مابقی روستاها در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار