علی احمد زاده گفت:
آزادگان میهن اسلامی ایران قاصد آرمان های آسمانی انقلاب و اسلام هستند که پیروزمندانه از آزمون دشوار مصائب بیرون آمده و نماد حریت را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۴۷۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰ 16 August 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:آزادگان سفیران و مبلغان عزت و آزادگی ملت ایران  هستند
علی احمدزاده گفت: آزادگان میهن اسلامی ایران قاصد آرمان های آسمانی انقلاب و اسلام هستند که پیروزمندانه از آزمون دشوار مصائب بیرون آمده  و نماد حریت را به نمایش گذاشتند.
به گزارش خبر نگار تابناک استان آذربايجان غربي از خوي، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوط در گفتگو يي با خبرنگاران ،آزادگی و استقامت را، ایستادگی ملتی عنوان کرد که خورشید ولایت را چراغ سعادت خویش برگزیدند  و در برابر انواع و اقسام دشمنی‌ها و توطئه‌ها سر فرود نیاوردند.
علی احمدزاده افزود: آزادگان آزمون سخت و دشواری چون تحمل درد و رنج شکنجه رژیم بعث را پشت سر گذاشتند و در قبالش سرافراز و روسفید در پیشگاه الهی حاضر خواهند شد و خانواده این عزیزان هم یعقوب وار رنج فراق را به جان خریدند و با  روی باز در روز وصال حاضرشدند.
وی گفت: قدرت و ابهت ایران وصف ناپذیر است و تک تک افراد با رفتار و گفتارشان در هر عرصه و مکان و زمان این را به جهانیان نشان دادند و لمس لحظات سخت و دشوار توسط  آزادگان با تمامی وجود،  ذره ای از  قدرت و توانایی  ایران در برابر توطئه دشمنان بود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوط در پایان با این عنوان که آزادگان سفیران و مبلغان عزت و آزادگی ملت ایران  هستند اظهار داشت: مسئولین و نسل جوان باید از تجارب ارزنده آزادگان در پیشرفت کشور عزیزمان بهره جویند چرا که در دوران 8سال دفع مقدس و دوران اسارت با نبود امکانات کارهای بزرگی توسط این غزیزان انجام گرفته است.
خبرنگار:ف.فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار