مدیرعامل منطقه گردشگری سپاد اعلام کرد:
مدیرعامل منطقه گردشگری سپاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اشتغال زایی نیاز اصلی مردم حاشیه شهر است گفت: اگر تناسبی میان آبادانی حاشیه شهر و ایجاد اشتغال برای مردم در نظر گرفته نشود به زودی شاهد کوچ حاشیه نشینان به مناطق کم برخوردارتر خواهیم بود.
کد خبر: ۴۷۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱ 16 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،دکتر جعفر حصاری نژاد با بیان این مطلب افزود: سپاد با گذشت 30 سال از فعالیت خود در حوزه عمران و آبادانی حاشیه شهر توانسته است منطقه ای گردشگری با بیش از 12 هزار فرصت شغلی ایجاد کند که بخش زیادی از این فرصت ها در اختیار ساکنان محله اسماعیل آباد و شهرک قدس قرار دارد.
وی افزود: پرداختن به مساله اشتغال و در نهایت معاش مردم می تواند سبب رشد و ترقی حاشیه شهر توسط خود ساکنان شود در صورتیکه تا کنون با احداث و افتتاح پروژه های مختلف در میان مناطق مسکونی، صرفا سبب افزایش قیمت زمین و خانه و در نهایت کوچ قشر ضعیف به محلی نامناسب تر شده است.
مدیرعامل منطقه گردشگری سپاد در پایان با اشاره به فعالیت امروز دستگاه های اجرایی برای آبادانی حاشیه شهر، تصریح کرد: این شرکت طی 30 سال تلاش و سازندگی اقدامات موثر و قابل توجهی در آبادانی و ایجاد اشتغال برای حاشیه نشینان شهر انجام داده است و می تواند این تجربیات را در اختیار دستگاه های اجرایی و دولتی نظیر شهرداری، اداره راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی قرار دهد.
منطقه گردشگری سپاد بیش از 12 هزار فرصت شغلی برای حاشیه نشینان ایجاد کرده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار