امام جمعه اقلید گفت: هر شکاف و اختلافی بین مسوولان به ضررنظام و مردم است.
کد خبر: ۴۷۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 17 August 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:در آئینی که با حضور جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، امام‌جمعه اقلید، فرماندار، بخشداران، شهرداران، مسوولان شهرستانی، اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، خانواده شهدا، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان در سالن شهدای پاسدار سپاه اقلید برگزار شد با تقدیر از زحمات 5 ساله موسی زارعی،  سید محمود جعفری به‌عنوان سرپرست ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان معرفی شد.

در ابتدای این آیین امام‌جمعه اقلید با اشاره به آیات قرآنی و روایات اسلامی و نیز تأکید مقام معظم رهبری، خدمت به مردم را سعادت بزرگی خواند و بابیان اینکه هر فردی که مرتبه‌اش بیشتر و بالاتر است، جنبه نوکری و خادمی‌اش برای مردم بیشتر است، اظهار داشت: به لطف خداوند این حقیقتی است که امروز در جامعه اسلامی ما به‌خوبی احساس می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی بابیان اینکه در ایران اسلامی بین مردم و مسئولان مانعی نیست و نباید باشد عنوان کرد: به ازای هر صندلی ریاست و مسؤولیت خون بیش از 70 شهید ریخته شده است.

وی به خدمات ارزنده سرهنگ زارعی طی 5 سال گذشته به‌عنوان فرمانده سپاه شهرستان اقلید اشاره کرد و با تقدیر از وی تصریح کرد: رمز موفقیت یک مدیر و مسئول علاوه بر درایت، بصیرت، تفکر، اندیشه، مدیریت و خدمت وی، تعامل سازنده و همراهی سایر مسئولان و توجه به انسجام و وحدت نیز است ازاین‌رو لازم است تا این هماهنگی و همکاری با فرمانده جدید سپاه این شهرستان نیز ادامه یابد.

طالبی هر شکاف و اختلافی بین مسوولان را به ضرر نظام و مردم دانست و بر لزوم ارتقای وحدت و همدلی بیش از پیش بین آن‌ها تأکید کرد و از تعامل سازنده مسئولان شهرستان اقلید در راستای ارائه خدمت مؤثر به مردم سخن گفت.

امام‌جمعه اقلید در پایان سخنان خود به درایت، تدبیر، هوشیاری و بصیرت ولایت‌فقیه در مقابله با توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: اگر رهبری و هدایت امام (ره) و مقام معظم رهبری نبود همان روزهای نخست، انقلاب اسلامی ایران منحرف می‌شد و دشمنان ما را قلع‌وقمع می‌کردند.

به گزارش فارس، در پایان این آیین با تقدیر از سرهنگ موسی زارعی که به‌عنوان فرمانده سپاه ثارالله شیراز خدمت خواهد کرد، سرهنگ دوم سید محمود جعفری به‌عنوان سرپرست ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اقلید معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار