پس از اعتماد مجدد رهبر انقلاب صورت گرفت؛
تابناک مرکزی: علیپور آورده است: اعتماد مجدد رهبر انقلاب به شما که برای پنجمین دوره متوالی در سمت دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول به فعالیت می شوید نشانگر لیاقت، شایستگی، توانایی و تفکر انقلابی جنابعالی است.
کد خبر: ۴۷۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 17 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ عبدالرحیم علیپور از فعالان سیاسی و فرهنگی استان مرکزی با صدور پیامی انتصاب مجدد دکتر محسن رضایی را از سوی مقام معظم رهبری به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

جناب آقای دکتر محسن رضایی

دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم

تشکیل هفتمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام در سایه نگاه ویژه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که با انتصاب مجدد شما از سوی رهبر انقلاب به عنوان دبیری این مجمع همراه بوده است را تبریک عرض می کنم.

اعتماد مجدد رهبر انقلاب به شما که برای پنجمین دوره متوالی از 19 شهریور سال 76 تا 23 مرداد سال 96 در سمت دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول به فعالیت می شوید نشانگر لیاقت، شایستگی، توانایی و تفکر انقلابی جنابعالی است که همچنان از دوران دفاع مقدس تا امروز همراه شما بوده است و شما را به عنوان یکی از وزنه های تاثیر گذار تاریخ ایران اسلامی معرفی کرده است.

این امید می رود در سایه الطاف حضرت بقیه الله الاعظم و مادر سادات حضرت زهرا سلام الله علیها در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق تدابیر و منویات حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) توفیقات روز افزون بیشتری را کسب کنید.

برادرتان عبدالرحیم علیپور 25 مرداد ماه 1396

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار