بازپرس فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در گفت و گو با قدس تشریح کرد
بازپرس فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: مدیر شرکت هواپیمایی زاگرس در مشهد بازداشت شد.
کد خبر: ۴۷۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 17 August 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از قدس، قاضی اصولی صفار به خبرنگار ما اظهار داشت: مدیر این  هواپیمایی از باب معاونت در اخلال در نظم عمومی و تاخیرهای مکرر پرواز تفهمیم اتهام شد. 
وی افزود: با توجه به شکایت زیاد مسافرین و از جهت استیفای حقوق عامه، این مدیر بازداشت و با قرار قانونی روانه زندان شد.
بازپرس فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در تشریح این خبرگفت: این شرکت هواپیمایی در روز جمعه گذشته سه پرواز همراه با تاخیر بیش از چهار ساعت داشت که این موضوع باعث اعتراض مسافران شد.
وی تصریح کرد:متاسفانه به دلیل پاسخگو نبودن مسئولان شرکت زاگرس،اعتراض مسافران شدت گرفت و باعث برهم خوردن نظم فرودگاه مشهد شد.
قاضی اصولی صفار با عنوان این مطلب که با مدیریت سپاه فرودگاه و نیروی انتظامی جو به حالت عالی برگشت ،اظهار داشت: از آنجا که این شرکت هیچ گونه اقدامی در خصوص حقوق مسافران نکردند لذا از جهت معاونت در اخلال پروازها و نظم عمومی این موضوع به مدیر زاگرس در مشهد تفهیم اتهام و با قرار قانونی روانه زندان شد.
بازپرس فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد تصریح کرد: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان عالی قوه قضاییه مبنی بر مطالبات عمومی و استیفای حقوق عامه این اقدام انجام شد.
شایان ذکر است،شرکت هواپیمایی زاگرس سه پرواز شامل مشهد - نجف، مشهد - تهران و مشهد - کرمانشاه را با تاخیر بیش از چهار ساعت انجام داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار