نماینده ولی فقیه در استان:
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: حضور پرشور مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و تروریست های تکفیری است تا آنها بدانند راه شهدا همچنان ادامه دارد و دلیرمردان ما هیچگاه از ایستادگی در برابر ظلم و زور عقب نخواهند رفت.
کد خبر: ۴۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 15 June 2015
آیت ا... سید محمدعلی موسوی جزایری روز دوشنبه در حاشیه آیین تشییع پیکر شهید هادی کجباف شهید مدافع حرم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنان اسلام باید به این احساسات پر شور مردم نگاه کنند، چرا که با وجود گذشت 55 روز از زمان شهادت این شهید بزرگوار امروز بیشتر از گذشته در صحنه حاضر شدند.

هادی کجباف 30 فروردین گذشته در عملیاتی در منطقه بصر الحریر استان درعا در سوریه به دست تروریست های تکفیری به شهادت رسید و پیکر وی که در صحنه درگیری جا مانده بود، به تازگی به میهن بازگشت.

امام جمعه اهواز اضافه کرد:دلاورمردان و مردم همیشه در صحنه خوزستان همواره آمادگی خود را برای پاسخ به دشمن در هر نقطه ای و به هر کیفیتی که باشد اعلام می کنند و با حضور خود در صحنه آرامش دشمن را برهم خواهند زد.

وی با تاکید بر اینکه گروه های تکفیری با شهادت سرداران رشید ما نمی توانند ذره ای از اراده ما نسبت به مبارزه با دشمنان اسلام کم کنند گفت: گروه های تکفیری اگر چه تعدادی از دلیرمردان ما را ناجوانمردانه به شهادت رساندند اما باید این را بدانند تا زمانی که چنین دلیر مردانی در صحنه نبرد ضد ظلم داریم آنها آرامشی نخواهند داشت.

به گزارش ایرنا پیکر مطهر سردار شهید هادی کجباف که عصر شنبه از طریق فرودگاه اهواز وارد این شهر شده بود صبح دوشنبه از حسینیه عاشقان ثارا... به سمت چهارراه سلمان فارسی (نادری) با حضور گسترده مردم شهید پرور تشییع ، و سه شنبه در زادگاهش شوشتر تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

شهید کجباف از نخستین نیروهای داوطلبی بود که پس از هجوم تکفیری ها به حریم اهل بیت(ع) در سوریه به میدان نبرد رفت و با تلاش وصف ناپذیرش ضربات سنگینی بر پیکر تروریست ها وارد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار