در مراسم رونمايي از كارت هوادري تيم فوتبال پديده:
عصر امروز در حاشيه تمرين تيم فوتبال پديده، درمراسمي از کوثر کارت هواداری به صورت رسمي رونمايي شد.
کد خبر: ۴۸۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶ 18 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، در اين مراسم كه با حضور تقي گرجي نيا رئيس هيات مديره باشگاه پديده، حميدرضا كريمويي مدير عامل باشگاه پديده، اعضاي كادر فني، بازيكنان و همچنين مسئولين استاني موسسه اعتباري كوثر برگزار شد، از كوثر كارت هواداري به صورت رسمي رونمايي شد.
هواداران باشگاه پديده مي‌توانند با افتتاح حساب در يكي از شعب موسسه اعتباري كوثر، كوثر كارت هواداري خود را دريافت كنند و بلافاصله بعد از فعال شدن کارت‌ها از مزایای آن بهره‌مند شوند.
در ادامه این مراسم رئيس هيات مديره باشگاه پديده گفت: استفاده از كوثر كارت هواداري مي‌تواند شرایط مالی بهتري را براي باشگاه فراهم كند.
تقي گرجي نيا در خصوص مراسم رونمايي كوثر كارت هواداري افزود: ابتدا جا دارد تشكر ويژه‌ای از موسسه اعتباري كوثر داشته باشم كه در اين فصل به عنوان حامي مالي به باشگاه پديده كمك مي‌کنند.
وي ادامه داد: قطعا ورود اين موسسات به عرصه ورزش مي‌تواند به نشاط جامعه كمك كند. طرح پيشنهادي كه موسسه اعتباري كوثر ارائه داده‌اند، به نوعي براي هر سه طرف خوشايند می‌باشد.
رئيس هيات مديره باشگاه پديده تصريح كرد: علاوه بر حمایت مالی اين موسسه از باشگاه پديده، اين موسسه هم مي‌تواند، زمينه خدمات بانكي خود را توسعه بخشد، همچنین هواداران خونگرم پديده هم مي‌توانند از خدمات و امتيازات اين كارت استفاده كنند.
گرجي نيا در پایان گفت: اميدوارم حمايت هواداران از اين طرح به گونه‌ای باشد كه بتوانيم به شرايطي ايده ال در باشگاه دست پيدا نماييم.
هواداران سرمايه اصلي باشگاه هستند
مديرعامل باشگاه پديده گفت: طرح کوثر كارت از جمله طرح‌هایی است که در زمینه هواداری در چند سال اخیر در تیم‌هایی از جمله پرسپولیس، تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران اجرا و خوشبختانه نتیجه مثبتی را به همراه داشته ‌است .
حميدرضا كريمويي نیز در ادامه این مراسم افزود : در راستای همکاری موسسه اعتباري كوثر و باشگاه پديده طي مذاکراتي كه با اين موسسه انجام داديم، در فصل جاری باشگاه پدیده با این موسسه در زمینه کانون هواداران و صدور کارت هواداری همکاری داشته باشد.
وی خاطرنشان كرد: قرارداد ما به گونه‌ای است که هواداران می‌توانند با تراکنش هایی که با کارت‌های هواداری کوثر انجام می‌دهند از نظر مالي به باشگاه کمک کنند.
كريمويي عنوان كرد: طي مراسمي به صورت نمادين به صورت رسمی از کوثر کارت هواداري رونمایی كرديم و هواداران می‌توانند با حضور در کلیه شعب موسسه اعتباری کوثر نسبت به دریافت کوثر کارت هواداری باشگاه پدیده اقدام نمايند.
وي ادامه داد: قطعا حضور اين موسسه  به عنوان حامي مالي باشگاه مي‌تواند شرایط بهتری را در زمینه های اقتصادی برای باشگاه پديده فراهم آورد و هواداران نيز در اين راستا سرمايه اصلي باشگاه هستند.
موسسه کوثر حامی جوانان و ورزش استان
مدير شعب موسسه اعتباري كوثر در استان خراسان رضوي گفت: خوشحال هستيم كه در اين فصل از رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال با باشگاه پديده خراسان همكاري داریم.
محمدرحیم گلبداغي در پایان این مراسم افزود: قطعا با حمايت موسسه اعتباري كوثر از باشگاه پديده، اين باشگاه در ادامه فصل با مشارکت هوادارن مشكلي را نخواهد داشت. چراکه با استفاده از کارت هواداری، بدون کسر مبلغی از صاحب کارت، به ازای هر تراکنش بانکی، مبلغی از بانک کوثر به حساب باشگاه پدیده واریز خواهد شد. به عبارتی هر شخص بدون پرداخت هزینه ای اسپانسر مالی تیم محبوب خود خواهد بود.
وي تصريح كرد: امیدواریم این اقدام موسسه اعتباري كوثر، عمل موثری در جهت کمک به ورزش و آینده جوانان استان باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار