امام جمعه کرمان با بیان اینکه امروز هیچ قدرتی نمی‌تواند دژ محکم دفاعی ایران را تخریب کند گفت: همین ترس از قدرت دفاعی سبب شده که آمریکا علیه ایران واکنش نشان داده، قطعنامه صادر کرده و رئیس‌جمهور آمریکا، ایران را تروریست معرفی کند.
کد خبر: ۴۸۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 19 August 2017
آیت‌الله سیدیحیی‌جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان که در مصلی بزرگ امام علی(ع) برگزار شد با سفارش نمازگزاران به پنج مسئله اظهارداشت: تنها به خدا امید داشته و جز از گناهان خود از چیز دیگری هراس نداشته باشید.

وی با تاکید بر اینکه از یاد گرفتن چیزهایی که نمی‌دانید خجالت نکشید، گفت: اگر در مورد مسئله‌ای از شما سوال شد و پاسخ آن را نمی‌دانستید با شجاعت بگویید که نمی‌دانم.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه صبر و استقامت لازمه انجام هر کار و دلیل موفقیت کارها است، تصریح کرد: داشتن صبر و استقامت در کارها به منزله داشتن سر نسبت به بدن است.

وی با اشاره به 28 مرداد سالروز کودتای آمریکا برای بازگرداندن محمدرضا شاه خاطرنشان کرد: مصدق به آمریکا اعتماد کرد و آمریکا با خیانت به او شاه را به ایران باز گرداند و ضعف‌های نخست وزیر موجب سقوط دولت قانونی مصدق شد.

آیت‌الله جعفری با تاکید بر اینکه اگر مصدق رابطه‌اش با آیت‌الله کاشانی را قطع نمی‌کرد این اتفاقات تلخ نمی‌افتاد گفت: تاریخ نشان داده که هر حکومت و جریانی که همراه با روحانیت باشد موفق بوده و در غیر این صورت رو به زوال است همانطور که آیت‌لله کاشانی خطر کودتا را به مصدق گوشزد کرد اما او این پیام را نادیده گرفت.

وی با اشاره به روز سی‌ام مرداد روز بزرگداشت علامه مجلسی گفت: در زمان این عالم گرانقدر امکانات زیادی نبود اما وی توانست دایره‌المعارف گرانقدری را به جامعه اسلامی هدیه کند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیست امروز برای نماز خواندن در مسجدالاقصی برای مسلمانان فلسطینی قانون وضع کرده است گفت: متاسفانه کشورهای مسلمان همچون عربستان‌سعودی با چنین کشوری علیه نظام جمهوری اسلامی ایران متحد شده به غیر از جمهوری اسلامی که طرفدار واقعی مردم فلسطین است دیگر کشورها در عمل به آن اعتنایی کرده و حتی آشکارا با آن دشمنی هم دارند.

آیت‌الله جعفری با بیان اینکه روز شنبه روز صنعت دفاعی ایران نیز هست تصریح کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در زمینه دفاعی به جایی رسیده که امروز هیچ قدرتی نمی‌تواند دژ محکم دفاعی ما را تخریب کند.

وی با اشاره به قدرت دفاعی ایران که آمریکا را عصبانی کرده است گفت: همین ترس از قدرت دفاعی سبب شده که آمریکا علیه ایران واکنش نشان داده، قطعنامه صادر کرده و رئیس جمهور امریکا، ایران را تروریست معرفی کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار