دو کتاب از سندی مؤمنی که در فضای ادبی ایران بیشتر به عنوان منتقد شناخته می شود، نقد و بررسی خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ 19 August 2017
این برنامه در قالب سلسله نشست های «فصل نقد» استان فارس شنبه ٢٨ مردادماه ساعت ١٨ تا ٢٠ در کافه کتاب تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می شود.

مجموعه داستان «کولی با شکلات تلخ» اولین کتابی است که در این نشست توسط امین فقیری نویسنده نام آشنای ایران معرفی و نقد می شود. این کتاب دربرگیرنده ١٣ داستان کوتاه از سندی مؤمنی است که امسال در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد و  در ١٠٤ صفحه توسط نشر اسم راهی بازار کتاب شده است.

سرزمین مادری شهرزاد دیگر کتاب سندی مؤمنی هم، توسط احمد اکبرپور نویسنده شناخته شده ادبیات کودک و نوجوان نقد و بررسی می شود. هفت نقد کتاب کودک نوجوان از سندی مؤمنی در این کتاب به چاپ رسیده است. در کتاب سرزمین مادری شهرزاد، آثاری همچون «متولد محله سه انگشتی ها»، «شاهزاده ای سوار بر ماشین مشدی ممدلی»، «من نگهبان جن خانه هستم»، «ماهک و سرزمین غول پارچه ها»، «دست هایش بو.ی گل می داد» و «خاطرات موش کور» نقد و بررسی شده است و حالا احمد اکبرپور در نشست فصل نقد فارس این نقد ها را به بوته نقد می گذارد.

نشست شماره ٢ فصل نقد فارس، توسط انجمن اهل قلم استان فارس و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، شنبه ٢٨ مرداد ماه ساعت ١٨ تا ٢٠ در کافه کتاب تالار حافظ این اداره کل برگزار می شود و ورود به آن برای عموم مردم و علاقمندان به داستان آزاد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار