بعد از تقی زاده خامسی شهردار منتخب شورای پنجم، حسن تبرئی، معاون اسبق برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد هم روزنامه فعلی شهرداری مشهد را فاقد ارزش خواند.
کد خبر: ۴۸۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 20 August 2017
تابناک رضوی: معاون اسبق برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد گفت: عملکرد روزنامه شهرآرا در شورای چهارم مناسب نبود، این روزنامه‌ که حق مردم بوده وارد عرصه سیاست شد و دو هزار نیز نمی‌ارزد.

روزنامه شهرآرا، چشم راست شهرداری است، این روزنامه با عنوان روزنامه ارگان مردم مشهد، اجتماعی،فرهنگی و سیاسی توزیع شده اما این افراد بخش سیاسی را پررنگ‌تر کرده‌اند.

تبرئی در گفتگو با اخبار مشهد افزود: این روزنامه طی چهارسال گذشته دربست در جریان یک سیاسی خاص قرار گرفته است، هم‌اکنون باید به همان چیزی که باشد، برگردد.

اخبار مشهد همچنین خاطر نشان کرده که فرهنگ شهروندی امری است که در دوره شورای چهارم مورد غفلت قرار گرفته است، امیدواریم در شورای آینده جریان‌های سیاسی اولویت قرار نگیرد.

 گفتنی است تابناک رضوی برای بیش از 10 مورد نقد مشفقانه از عملکرد روزنامه 11 میلیارد تومانی شهرداری مشهد در دوره اخیر با شکایت شهرآرا دادگاهی و البته تبریه شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حسن زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
درست است الان این روزنامه اینقدر بی کیفیت شده که باید باهاش شیشه پاک کرد یا روش سبزی پاک کرد
نمازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
شهرآرا هدر دادن پول مردم است شهرآرا شده باند یازی برخی افراد خاص که نه تخصص دارند و نه می دانند روزنامه نگاری چی است فقط دور هم هستند تا حقوق بگیرند
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
یاد باد آن روزگاران یاد باد...افسوس که سیاست های غلط، این روزنامه رو به چه روزی درآورده...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار