مدیر تامین منابع مالی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد:
مدیر تامین منابع مالی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: اگر بخواهیم پدیده دوباره رونق و رشد داشته باشد باید تنش ها در پدیده کم شود.
کد خبر: ۴۸۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 20 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید محمد عنبری ادامه داد: شنیدن اخبار خوب برای افرادی که خارج از پدیده هستند بسیار مهم محسوب می شود چرا که ممکن است هر کدام از این افراد یک سرمایه گذار باشند که با شنیدن اخبار ناآرامی ها و تنش ها از پدیده دور  شوند.
وی با اشاره به اینکه پدیده نباید به کمک های دولتی متکی باشد افزود: دولت نمی تواند کمک زیادی به پدیده داشته باشد، چرا که دولت خود درگیر مسائل و مشکلات کلان کشوری و بین المللی است و به طبع کمک هایش به پدیده خیلی کم خواهد بود.
وی تاکید کرد: کمک های دولت کوتاه مدت است و برای کمک های بلند مدت باید پدیده سرمایه گذار را مدنظر قرار بدهد.
این کارشناس مسائل اقتصادی و بورس با تاکید بر نقش پر رنگ سرمایه گذار با توجه به شرایط کنونی پدیده تصریح کرد: جذب سرمایه گذار باید از اولویت های پدیده باشد و باید این اطمینان برای سرمایه گذار از سرمایه گذاری اش و سودش توسط هئیت مدیره و سهامداران ایجاد شود.
عنبری گفت: «هر جایی که تنش وجود داشته باشد، پول در آنجا نیست» این جمله در بین سرمایه گذاران بزرگ در بازار سرمایه گذاری یک اصل است. به طور مثال کشوری که در حال جنگ است سرمایه گذاران، سرمایه خود را تبدیل به کالاهای نقدشونده می کنند تا بازار مسکن و ساخت و ساز.
مدیر تامین منابع مالی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد در ادامه با اشاره به اینکه سرمایه گذار با شرایطی که پدیده دارد از سرمایه گذاری در پدیده سر باز می زند، افزود: در حال حاضر شرکت های معتبر زیادی هستند که آمادگی کامل برای سرمایه گذاری دارند اما با تنش ها و ناآرامی های پدیده از سرمایه گذاری سرباز می زنند. به طور حتم با آرامش در پدیده پول نیز به سمت این پروژه ملی سرازیر می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار