كشف ۱۶۰۰ کيلوگرم مواد مخدر در 5ماهه نخست امسال
در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادر مخدر استان قم میزان کشفیات مواد مخدر در 5 ماه گذشته 1600 کیلوگرم اعلام شد. 7800 نفر از قاچاقچیان خرد و کلان و معتادین متجاهر طی 5 ماه گذشته دستگیرشده‌اند.
کد خبر: ۴۸۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۷ 21 August 2017
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم طی سخنانی بر ضرورت ارتقاء بسترهای مقابله با مواد مخدر در استان قم تأکید کرد.

وی بابیان اینکه بعضی شرایط در جامعه به اعتیاد افراد منجر می‌شود، اظهار داشت: باید ضمن شناخت این علل در راستای دستیابی به شاخص‌های تعیین‌شده برای کاهش آمار اعتیاد تلاش شود.

صادقی ادامه داد: برنامه‌هایی که در جلسات شورای مبارزه با مواد مخدر استان تصویب می‌شوند باید با اهتمام جدی مدیران دستگاه‌ها اجرایی شوند.

نماینده عالی دولت در استان همچنین همگانی کردن پیشگیری از اعتیاد را اصل مهم در مبارزه با مواد مخدر دانست و خاطرنشان کرد: باید این مسئله به‌عنوان دغدغه‌ای مهم برای خانواده‌ها مطرح باشد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ائمه‌ جماعات استان قم ابراز کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی در این زمینه همکاری بسیار خوبی داشته‌اند.

ابوالفضل شریفی گفت: کارگاه دوم آموزشی روز هفتم شهریور در بخش کهک برگزار خواهد شد و از اساتید برجسته‌ کشوری بهره گرفته خواهد شد.

وی بابیان اینکه در سال 95 و 96 تعداد 500 نفر از طلاب آموزش‌های لازم را جهت هدایت جامعه دریافت کرده‌اند، ادامه داد: این مسئله بعد کشوری داشته و امیدواریم همایشی با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این راستا پیش از محرم امسال برگزار شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با اعتیاد عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد، تئاتر خیابانی، پاک‌سازی مناطق آلوده و برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی بخشی از فعالیت‌های انجام‌شده می‌باشند.

بلفکه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم نیز با اشاره به کشف 1600 کیلوگرم مواد مخدر در سال 96 اظهار داشت: 7800 نفر از قاچاقچیان خرد و کلان و معتادین متجاهر طی 5 ماه گذشته دستگیرشده‌اند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
هشتهزار !!! قاچاقچی و معتاد !! اونم در قم ؟؟؟!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
مگه قم چقدر جمعیت داره که هفت هزارو اندی قاچاقچی و معتاد هستند؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
به نظر من شما دنیای اسلام را بیخیال بشید اول اگر می توانید دنیای مملکت خودتان را درست کنید تا حداقل چند درصدی بوی عدالت به مشام برسد بعد برید سراغ دنیای اسلام.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار