فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: فردا مراسم استقبال و تشییع پاک شهدای گمنام در شهر بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 21 August 2017
سرهنگ عبدالرضا دشتی ظهر شنبه در نشست ستاد هماهنگی برنامه‌های استقبال و تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در بوشهر اظهار داشت: مراسم استقبال از شهدای گمنام فردا دوشنبه ساعت ۷ صبح در فرودگاه بین‌المللی شهر بوشهر با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم وداع با شهدا روز دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود، اضافه کرد: مراسم تشییع شهدای گمنام ۷ صبح روز سه‌شنبه از سه‌راه دانشگاه خلیج فارس تا محل دفن آنها پارک شغاب برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر تاکید کرد: مردم بوشهر فردا میزبان ۱۱ شهید هستند که از این شهدا ۸ شهید گمنام و سه شهید نیز با نام هستند و برای تشییع به شهرهایشان منتقل می‌شوند.

وی پیام شهدا مقابله با ستمگران و ظالمان و دوستی با مظلومان و کسانی است که دل در گرو یاری رساندن به مظلومان جهان دارند.

دشتی ادامه داد: شهدا با ایستادگی و نثار خون خود ملت ایران را از ظلم طاغوت و مستکبران نجات داده و برای ایران اسلامی عظمت آفریدند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر بیان داشت: امروز به برکت خون شهدا پرچم انقلاب اسلامی در گوشه گوشه جهان برافراشته شده است.

دشتی افزود: به هر میزان که در طول تاریخ بتوانیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه داریم به همان میزان کشور را در برابر تهاجمات دشمنان واکسینه کرده‌ایم چرا که شهدای ما جان خود را فدای امری با ارزش کرده‌اند.

وی اضافه کرد: امروز بار دیگر شهدا آمده‌اند تا فریاد بزنند که مردم ایران اسلامی باید مبانی اعتقادی، قرآن، دین و ولایت‌پذیری خود را به رخ دشمن بکشید و به دشمن اجازه ندهید به نیت پلید خود که محو قرآن و دین است برسد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار