مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با تهیه بسته فرهنگی در قالبهای مختلف زمینه ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی و محیط های شهری و اجتماعی را فراهم می کنیم.
کد خبر: ۴۸۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 21 August 2017
حجت الاسلام نعمت اللهی در جلسه ستاد استانی نماز که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: برای اجلاس نماز در سال جاری با همکاری دستگاههای فرهنگی برنامه های متنوعی پیش بینی شده که با اجرای آنها می توان به غنای این برنامه کمک کرد.

وی بیان کرد: برای تولید محتوای دیجیتال بسته فرهنگی خوبی را تعریف کرده ایم که در صورت تامین اعتبار برای اجرای آن اقدام خواهد شد.

اسکندری نژاد یادآورشد: تهیه پوستر، تولید آثار و انتشار در فضای مجازی، تبلیغ در مدارس و محیط های شهری، نظرسنجی، بارگذاری آثار در فضای مجازی، تامین منابع مالی، تولید تیزرهای تبلیغی و پخش در صدا و سیما، ارسال پوستر به استانها، استفاده از ظرفیت کانون مساجد، در اجلاس پیش بینی شده است.

علی هوشمندی رئیس حوزه هنری استان قزوین هم گفت: برای برگزاری یک اجلاس هزینه های زیادی می شود و باید تلاش کنیم تا اثرگذاری و دستاوردهای آن برای گروههای مختلف جامعه ملموس باشد.

وی اضافه کرد: برای تولید محتوی نیازمند تشکیل کمیته های تخصصی هستیم و باید نسبت به بارگذاری عکس و فیلمهای مرتبط با نماز در گالری مجازی اقدام کنیم تا تاثیرگذاری برنامه ها بیشتر شود.

هوشمندی یادآورشد: نباید برای فراخوان آثار محدودیت قائل شویم بلکه بهتر است فضا را برای حضور همه علاقمندان در ارائه آثار مرتبط با نماز فراهم کنیم.

در ادامه پورایمانی مسئول مرکز دیجیتال کاسپین گزارشی از برنامه های پیش بینی شده برای ارائه در اجلاس نماز بیان کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار