مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز اعلام کرد: ساخت آپارتمان های میان مرتبه با مجموع 1062واحد مسکونی و با 34درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
کد خبر: ۴۸۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 21 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، دکتر مهدی خجسته با بیان این مطلب گفت: پروژه آپارتمان های میان مرتبه مشهور به لورایز، با 48هزار و 270 متر مربع عرصه و زیر بنایی برابر با 193هزار و 951 متر مربع؛ در قالب ده بلوک آپاتمانی در حال ساخت است.
وی با اشاره به اینکه آغاز دوباره عملیات عمرانی این پروژه به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسعه اقتصاد و اشتغال منطقه را به همراه دارد، افزود: این پروژه در قالب 10بلوک مسکونی طراحی شده است که در ابتدای کار، حدود 37درصد از کل واحدهای این مجموعه پیش فروش شده و یکی از پروژه های زودبازده اقتصادی در مجموعه شرکت بین المللی گردشگری پدیده محسوب می شود.
مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز با اشاره به امکانات موجود در هریک از بلوک های این پروژه گفت: لابی ورودی، اسکای گاردن، تراس گاردن و انبار از جمله امکاناتی است که در تمامی 10بلوک مطرح، طراحی و اجرایی می شود.
وی افزود: بلوک یک(A)، دارای14طبقه و 97واحد مسکونی، بلوک2(B1) با16طبقه دارای 103واحد مسکونی، بلوک3(B2) دارای 15طبقه و 140واحد مسکونی، بلوک4(C) در11طبقه دارای 54واحد مسکونی، بلوک5(D) در 16طبقه و با 119واحد مسکونی طراحی شده و اجرا می شود.
مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز در ادامه به اخبار پدیده شاندیز گفت: بلوک های6تا10نیز در 15، 11، 14، 15 و13 طبقه طراحی شده که در هر کدام از آن ها به ترتیب 115، 64، 152، 113 و 105واحد مسکونی ساخته خواهد شد.
وی از امکانات و تجهیزات ویژه ای که در هریک از بلوک ها به صورت اختصاصی تعبیه و اجرایی می شود سخن گفت و افزود: "استخر، سونا و جکوزی"، "اتاق های ژیمناستیک و بیلیارد"، "تاسیسات استخر"، " کافی شاپ" و"نمازخانه" در بلوک های یک و دو اجرا می شود و اتاق مدیریت و مرکز کنترل نیز در بلوک شش تعبیه شده است، اتاق های سرور، مانیتورینگ و اعلان و اطفای حریق در بلوک های 10، 9 و شش قرار دارد.
به گفته وی کارواش و اتاق تخلیه بار نیز در بلوک نه(9) تعبیه شده است و برخی امکانات نیز همچون اتاق خانه داری و پست برق نیز در بلوک های یک، دو، سه، هشت، نه و ده ساخته می شود و مخازن آب و آتش نشانی در بلوک های 4 و 7 جانمایی شده است.
خجسته گفت: در بلوک های یک، دو، پنج، شش، نه(9) و ده، امکانات و تجهیزاتی همچون اتاق هواساز، چیلر، اتاق های تاسیسات برقی و مکانیکی، آسانسور و شوتینگ زباله طراحی شده است.
مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز خاطر نشان کرد: هر یک از واحدهای اجرا شده در تمامی بلوک ها دارای فن کویل، IP Phone , IP TV ، BMS ، Energy Meter، مخزن آب گرم و تجهيزات شبكه است.
وی تصریح کرد: آپارتمان های میان مرتبه پدیده شاندیز طی دو سال آینده آماده بهره برداری خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار