ششمین بازارچه نیکوکاری خیرو خرید همدم در مشهد پس از پنج روز به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۴۸۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 21 August 2017
  به گزارش تابناک رضوی ششمین بازارچه نیکوکاری خیر و خرید همدم  پس از پنج شب  با حضور جمعی از هنرمندان ،خیران و وزشکاران به پایان رسید. اختتامیه این بازارچه با هنرمندی گروه سرود دختران  همدم همراه بود . این گروه با خواندن سرود ایران، اشک شوق بر چشمان حاضران نشاندند. 
تولد لبخند در خیریه همدم
داریوش ارجمند بازیگر مطرح سیما و سینمای ایران مهمان ویزه  این مراسم بود که با ابراز شادمانی و خرسندی از حضورش، این کودکان هنرمند را فرشته های آسمانی نامید و برای موفقت این هنرمندهای پرتوان اظهار امیدواری  کرد  و گفت که ازهیچ گونه کمکی برای معرفی این کودکان هنرمند به مردم ایران و  ارتقای سطح هنری آنان فروگذار نخواهد کرد.
همچنین در این آیین،  بخشی از صنایع دستی و هنری دختران همدم به مزایده گذاشته شد  و حاضران و خیرین با خرید خودشان در این امرخیر همراهی کردند. 
حضور پررنگ  تعدادی از ورزشکاران مدال آور کشور   و اهدای مدالهای خود به دختران همدم بخش دیگری از این مراسم بود.
علیرضا سپاهی لایین، مسوول روابط عمومی خیریه  همدم با ابراز تشکر از همراهی و یاری خیرین  ، بانیان و بنیان گذاران این موسسه خیریه به مراسم پایان داد.
به گفته مدیر عامل این موسسه خیریه و توانبخشی این بازارچه با حضور خیرین ،مردم بازاریان و فعالان اقتصادی افتتاح شده بود و جوانان و نوجوانان تحت پوشش همدم حاصل فعالیت خود  را در کارگاه های صنایع دستی  این موسسه ارایه کردند  که سود و منفعت آن به 400 دختر بی سرپرست همین مرکز نگهداری و خیریه می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار