معاون اقتصادی شهردار مشهد:
معاون اقتصادی شهردار مشهد گفت: بستر مناسبی برای سرمایه گذاری خرد و کلان در مشهد فراهم شده است
کد خبر: ۴۸۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ 21 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا مزجی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: جذب سرمایه‌های خرد، افزایش ضریب مشارکت‌های مردمی و تنوع‌سازی در پروژه‌های مشارکتی جزو مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری مشهد در دوره شورای چهارم بوده است.

معاون اقتصادی شهردار مشهد بیان کرد: علاوه بر این یکی از سیاست‌های شهرداری مشهد در دوره جدید این بود که تلاش شد تا حتی‌المقدور میزان تصدی‌گری شهرداری کاهش پیدا کند و سهم‌الشرکه شهرداری به صورت نقد و تهاتر واگذار شد.

مزجی افزود: تاسیس صندوق‌های زمین و ساختمان نیز در این دوره برای نخستین بار صورت پذیرفت و باید آن را جزو دستاوردهای شهرداری مشهد در دوره چهارم قلمداد کرد.

وی با بیان اینکه حجم پروژه‌های اقتصادی شهرداری مشهد در این دوره افزایش پیدا کرد ادامه داد: برای مثال در این دوره 14پروژه بزرگ تعریف شد که هدف آنها افزایش نشاط و پویایی اقتصادی در شهر بوده است.

معاون اقتصادی شهردار مشهد بیان کرد: امروز باید عنوان کرد که مشهد تبدیل به شهری شده که آماده سرمایه‌گذاری است و علاوه بر این برای شروع پروژه به پیمانکاران و سرمایه گذاران تسهیلات نیز اعطا شده است.

مزجی گفت: همچنین در این دوره 2 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت منتشر شده است و علاوه بر این بخش زیادی از بدهی‌های دوره گذشته تسویه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار