نماینده مردم قم در مجلس:
مجلس شورای اسلامی در حمایت از دولت سنگ تمام گذاشت تا انشالله دولت مشکلات کشور را حل کند. باید تلاش کنیم در یک فضای همدلی و هماهنگی شده با حفظ قوانین و مقررات و حریم ها وظایف خود را انجام دهیم تا شاهد پیشرفت روز افزون نظام و ملت ایران باشیم.
کد خبر: ۴۸۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱ 21 August 2017
به گزارش تابناک قم، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه رای اعتماد نمایندگان مجلس به دولت دوازدهم گفت: مجلس شورای اسلامی در حمایت از دولت سنگ تمام گذاشت تا انشالله دولت مشکلات کشور را حل کند.

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان قم در تالار امام رضا(ع) فرمانداری این شهر اظهار داشت: قوای سه گانه کشور باید تلاش کنیم در یک فضای همدلی و هماهنگی شده با حفظ قوانین و مقررات و حریم ها وظایف خود را انجام دهیم تا شاهد پیشرفت روز افزون نظام و ملت ایران باشیم.

جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم طی هفته گذشته و روزهای شنبه و یکشنبه این هفته برگزار شد و از میان 17 وزیر پیشنهادی، 16 تن توانستند رای اکثریت نمایندگان مجلس را به دست آورند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بلاتکلیف ماندن برخی از طرح های عمرانی در شهر قم گفت: با توجه به تامین بخشی از درآمدهای دولت از محل فروش املاک، دستگاه ها باید نسبت به واگذاری طرح ها به بخش خصوصی و مردم اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی اضافه کرد: به عنوان نمونه یک استخری در منطقه شیخ آباد نیروگاه قم در حال حاضر به مدت سه سال است که توسط اداره کل نوسازی مدارس قم در دست احداث قرار گرفته ولی هنوز به پایان نرسیده است.

نیروگاه متراکم ترین و پرجمعیت ترین منطقه قم بیش از 450 هزار تن جمعیت دارد و در غرب قم واقع شده است، بیشتر نقاط این منطقه قدمتی بیش از 50 سال ندارد و مهاجران از قومیت ‌های گوناگون را در خود جای داده است.

وی اذعان داشت: محل احداث این استخر هم اکنون به محل جمع شدن معتادان و بروز ناهنجاری های اجتماعی تبدیل شده و اعتراض همسایگان را نیز در پی داشته است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که ما نه خودمان این طرح را به پایان می رسانیم و نه این کار را به دیگران واگذار می کنیم، افزود: چه فرقی دارد که این طرح برای شهرداری یا نوسازی مدارس باشد، چون در هر صورت در اختیار مردم است.

امیرآبادی همچنین با تقدیر از تلاش های فرماندار قم برای شکل گیری جلسه های کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت: طبق قانون پنج ساله پنجم و ششم توسعه کشور و همچنین احکام دائمی مبنی بر اینکه طرح ها در کمیته شهرستان برنامه ریزی شود باید روند کار این کمیته مانند شورای برنامه ریزی استان بر اساس قانون شکل بگیرد و اعضای آن که بیشتر از مدیران اجرایی هستند نسبت به مصو به ها و همچنین تخصیص ها و اعتبارهای مورد نیاز پیگیر باشند.

وی تصریح کرد: ما مجمع نمایندگان استان نیز قول می دهیم هر مجوزی که در چارچوب اختیارات وزیر مربوطه اعم از واگذاری هاست را برای نهادهای زیر مجموعه به شرطی که موجب تسریع امور در مناطق محروم شود را اخذ کنیم.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار