کد خبر: ۴۸۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۳ 22 August 2017
هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از فردا با انجام 4 دیدار آغاز می‌شود که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از ساعت 20:15 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، میزبان تیم سپیدرود رشت است.

شاگردان زلاتکو کرانچار که لیگ هفدهم را با 2 تساوی و یک شکست سنگین مقابل پدیده مشهد آغاز کردند، هفته گذشته و در شهرآورد فوتبال اصفهان ذوب‌آهن را با 2 گل ساسان انصاری و جلال علی‌محمدی از پیش برداشتند تا با کسب نخستین پیروزی و با انگیزه مضاعف پای به این دیدار بگذارند.

سپاهان در دیدار مقابل ذوب‌آهن تیمی کاملا هماهنگ نسبت به هفته‌های قبل به نظر می‌رسید و با بسته نگه‌ داشتن خط دروازه خود و زدن 2 گل، هواداران خود را برای ادامه لیگ امیدوار نگه داشت.

طلایی‌پوشان اصفهان در حالی به مصاف نماینده گیلان می‌روند که پس از 4 هفته تیم کامل خود را در اختیار دارند و با اضافه شدن مروان حسین و آمادگی اولیویرا و رافائل برزیلی امیدوارند تا دومین پیروزی خود را در لیگ هفدهم در ورزشگاه نقش‌جهان و مقابل هوادارانشان جشن بگیرند.

شاگردان کرانچار در دیدار هفته گذشته خود مقابل ذوب‌آهن نشان دادند که از موقعیت‌های بدست آمده خود به خوبی استفاده می‌کنند تا یکی از دغدغه‌های کرانچار مبنی بر گل زدن ضربات نهایی تا حد زیادی رفع شود. البته ساختار دفاعی تیم سپاهان نیز دارای ایراداتی است که برای هماهنگی به هفته‌های بیشتری نیاز دارند.

سپاهان با کسب 5 امتیاز و با تفاضل گل کم‌تر نسبت به تیم ششم جدول در رده دهم جای دارد و امیدوار است تا با کسب 3 امتیاز این دیدار جایگاه خود را ارتقا دهد و با خاطره خوش به استقبال تعطیلات لیگ‌ برود.

جلال‌الدین علی‌محمدی، مهاجم تیم فوتبال سپاهان که در دیدارهای این فصل عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشته است، با زدن 2 گل به یکی از تعویض‌های طلایی کرانچار تبدیل شده است. مربی کروات سپاهان امیدوار است درخشش این بازیکن ادامه‌دار باشد تا در صورت گره خوردن دیدارهای سپاهان این بازیکن ریزنقش عصای دست او باشد.

در آن سوی میدان، شاگردان علی نظر محمدی در سپیدرود رشت در حالی به مصاف سپاهان می‌روند که در دیدار هفته گذشته مقابل پیکان نخستین پیروزی این فصل را کسب کردند تا با روحیه‌ای مضاعف پای به زمین نقش‌جهان بگذارند.

البته زمان برگزاری این دیدار مورد اعتراض مسئولان باشگاه سپیدرود قرار گرفته و بازیکنان این تیم با برگزاری یک جلسه تمرینی و با اتوبوس راهی اصفهان شده‌اند تا خستگی در بدن بازیکنان این تیم به یکی از عوامل افت آن‌ها در این دیدار تبدیل شود.

نماینده گیلان که برای نخستین بار راهی لیگ برتر شده است 3 دیدار ابتدایی خود را با شکست پشت سر گذاشت تا با پیروزی برابر پیکان و با کسب 3 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار بگیرد و برای رهایی از انتهای جدول قطعا برای کسب امتیاز وارد زمین مسابقه شود.

حسین کعبی، مدافع با سابقه تیم سپیدرود در دیدار هفته گذشته این تیم دچار مصدومیت شده و حضور او در دیدار مقابل سپاهان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. همچنین پیام صادقیان نیز که به تازگی به عضویت این تیم گیلانی درآمده، امیدوار است تا با صدور کارت بازی در این دیدار به میدان رود.

سپاهان و سپیدرود تا به‌ حال در مسابقات لیگ برتر به مصاف هم نرفته‌اند و این دیدار نخستین تقابل لیگ برتری دو تیم محسوب می‌شود.

چهره ویژه

عماد میرجوان، مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در تیم سپاهان فعالیت داشت و هفته گذشته گل پیروزی بخش سپیدرود را مقابل پیکان به ثمر رساند قطعا از انگیزه‌های فراوانی برای این دیدار برخوردار است و به دنبال دومین گل خود در این فصل از رقابت‌ها است.   

ترکیب احتمالی

سپاهان: لی اولیویرا، سعید آقایی، حسن جعفری، ژایرو رودریگوئز، عزت الله پورقاز، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، شاهین ثاقبی، مروان حسین، مهرداد محمدی و ساسان انصاری

سپیدرود: سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، سید احمد سید صالح آهی، میثم فرودسی، توحید غلامی، میرهادی میرجوان، محمد نزهتی، رضا الماس خاله، حسین ابراهیمی، مهرداد جماعتی و میعاد یزدانی

برنامه هفته پنجم

ﺳﻪشنبه 31 مرداد 1396

استقلال- پدیده 18:00

سپاهان- سپیدرود رشت 20:15

سایپا- تراکتورسازی  20:15

صنعت نفت آبادان- ذوب‌آهن 20:30

پنجشنبه 2 شهریور 1396

سیاه‌جامگان - نفت تهران 18:35

پیکان- فولاد 20:15

استقلال خوزستان- پارس جنوبی جم 20:30

جمعه 3 شهریور 1396

گسترش فولاد – پرسپولیس 21:00

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار