طی مراسمی ، شورای چهارم شهرستان لنده ، تودیع و همزمان شهردار این شهر به بیان عملکرد دوره مدیریت خود بر شهرداری پرداخت.
کد خبر: ۴۸۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 22 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد آئین تودیع اعضای شورای دوره چهارم شهر لنده با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم تقی زاده شهردار شهر لنده بااشاره به اینکه فعالیت های شهرداری درسه حوزه عمرانی ،فضای سبز،ساماندهی معابر شهری تفسیر و در راستای تشریح فعالیت های این حوزه ها عنوان کرد: ایجاد و تاسیس پارک امید لنده، حل مشکلات حقوقی پارک جنب کمیته امداد امام خمینی ره، ارتقاء سرانه فضای سبز شهر از 3 به 6 متر، افزاش چند برابری اعتبارات شهرداری، بازگشت بیش از یک میلیارد تومان از سرمایه شهرداری، درختکاری در سطح معابر عمومی و ورودی شهر لنده، تعریض و زیرسازی ورودی های شهر از دو طرف بهمئی و دهدشت، رفع معارضان ازخیابان شهید رجایی، قریب به هفتاد هزار مترمربع آسفالت، زیرسازی و ساماندهی میداین شهر، نصب پلاک کدپستی و تصاویر شهدا در سطح شهر و خیابان اصلی، صرف هزینه های فراوان در خصوص فرهنگ ترافیک، اتصال سه شهرک فجر، سرآسیاب و بهاران به شهر که پیش از این هیچگونه زیرساختی برای آنها انجام نشده بود، 10 کیلومتر کانال کشی و تکمیل ساختمان جدید شهرداری و ... از جمله این خدمات است.

شهردار جوان لنده با تاکید بر اینکه پیاده رو سازی را سر لوحه کارمان قرار دادیم خاطر نشان کرد: قریب به 25 هزار مترمربع پیاده رو سازی طی این چهارسال در سطح شهر انجام دادیم.

تقی زاده با اشاره به اینکه دراین چهار سال یار دولت بوده ایم تصریح کرد: در بحث استقلال ادارات کمکهای شایانی داشتیم و در مجموع برای مجموعه دستگاهها و نهادهای اداری بعنوان یک همراه بودیم و تاجایی که از عهده شهرداری بر می آمدبه کمک ادارات ونهادهای دولتی آمدیم

تقی زاده با اشاره به ضعف آتش نشانان در حیطه های مختلف، افزود: برنامه های آموزشی برای آتش نشانان انجام شد، ایستگاه آنها مجهز و یک میدان به نام آنان نامگذاری شد.

وی ادامه داد: از اینکه بدلایل مختلف و از جمله عشیره ای بودن شهرستان نتوانستیم المان دفاع مقدس را سطح شهر نصب کنیم عذرخواهی می کنیم اما طرح آن آماده است که انشالله اجرا می شود.

شهردار شهر لنده با تاکید بر اینکه صدور پروانه ساختمان تنها منبع درآمد شهرداری بود گفت: طی چهارسال گذشته فقط 372 پروانه ساختمان صادر شد. وهرگونهدشایعه سازی بی انصافی و تمامی مستندات موجود اشت

مهندس تقی زاده در ادامه به اهم اقدامات فرهنگی شهرداری در طی چهار سال اخیر اشاره کرد و مهمترین اقدامات فرهنگی شهرداری لنده را :ایجاد سامانه پاسخگویی به مردم ؛ راه اندازی پورتال شهرداری ؛ اتوماسیون اداری ؛برگزاری دو همایش سالانه توسعه شهرستان لنده ؛ سامانه عوارض خودرو ؛آذین بندی و تزئین شهر در تمامی مناسبتها ؛کمک مالی به تمامی برنامه ها و گروههای فرهنگی؛اهدای جوایز و هدایا به دانش آموزان و دانشجویان نخبه و... عنوان کرد.

وی اشاره ای به حوزه مالی شهرداری داشت ودراین رابطه گفت؛ در طی این چهار سال موفق شدیم نسبت به پرداخت بدهی های معوق ؛ پرداخت اقساط وام معوق ؛پرداخت حقوق و مزایای پرسنل و پیمانکاران؛پرداخت 300میلیون بدهی قبل از شهرداری اینجانب بابت اسفالت اقدام نمایم.

ایشان همچنین گفت: در سال 92 بودجه پیش بینی شده 630 میلیون بوده که 200 میلیون تومان آن را بیشتر تخصیص داده نشددر حالی که 300 میلیون فقط بدهی اسفالت بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار