رییس اداره آموزش و پرورش منطقه حمیل گفت: داشتن حداقل مدرک فوق دیپلم و شرکت در دوره های توانمند سازی دو شرط اصلی همکاری سواد آموزی منطقه با آموزش دهندگان است.
کد خبر: ۴۸۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 22 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه حمیل، بهروز جلیلیان  افزود: با توجه به لغو قرارداد سازمان دانش آموزی و همچنین عدم تمایل بسیج سازندگی جهت همکاری با اداره سواد آموزی در سال جاری، در تلاش هستیم که برای سال تحصیلی جدید با کانون مساجد قرارداد ببندیم.

وی در خصوص شرایط همکاری این اداره با آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی گفت: کسانی که به عنوان آموزش دهنده قصد همکاری با آموزش و پرورش منطقه را دارند باید علاوه بر داشتن سابقه همکاری قبلی، دارای حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم باشند و ضمن ثبت نام در دوره های توانمند سازی آموزش دهندگان که توسط جهاد دانشگاهی در حال برگزاری است، این دوره را با موفقیت به پایان برسانند.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه به حجم برآورد شده بی سوادان در سال جدید اشاره کرد و افزود: بر اساس آمار اعلامی از سوی معاونت سواد آموزی استان، در دوره سواد آموزی تعداد 95 نفر، در دوره تحکیم 30 نفر و در دوره انتقال 45 نفر از سواد آموزان منطقه باید تحت پوشش قرار گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار