رسانه عربستانی از پرسپولیس به عنوان حریفی مرموز و پر سر و صدا برای مصاف با تیم الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد.
کد خبر: ۴۸۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 22 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، روزنامه الیوم عربستان در آستانه رویارویی تیم‌های پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط، پایتخت عمان نوشت: الاهلی در مصاف با حریف مرموز و  پر سر و صدای ایرانی به دنبال کسب نتیجه خوب و کشاندن تکلیف صعود به بازی برگشت در ابوظبی است. از سویی تیم ایرانی که عمان را به عنوان محلی برای بازی خانگی خود می‌داند در اندیشه پیروزی است.

در ادامه این مطلب آمده است: تیم الاهلی در مرحله  گروهی 3 پیروزی، 2 تساوی، یک شکست و 11 امتیاز کسب کرد و در مرحله پلی‌آف نیز از سد همنام اماراتی خود گذشت و به این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. تیم پرسپولیس نیز در مرحله گروهی 9 امتیاز کسب کرد که شامل 2 پیروزی، 3 تساوی و یک شکست بود. تیم ایرانی در مرحله یک‌هشتم نهایی نیز برابر لخویا در تهران به تساوی بدون گل دست یافت و با شکست یک بر صفر این تیم در دوحه توانست حریف الاهلی عربستان شود.

دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس و الاهلی ساعت 20: 30 دقیقه امشب در عمان برگزار می‌شود. بازی برگشت نیز 21 شهریور ماه سال جاری در ابوظبی امارات خواهد بود. برنده این 2 بازی به مصاف برنده نبرد  العین امارات و الهلال عربستان می‌رود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار