معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر اهمیت مشاوره در زندگی و ازدواج جوانان گفت: خانواده ها باید مشاوره را به عنوان یکی از ارکان زندگی بپذیرند.
کد خبر: ۴۸۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 22 August 2017
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر اهمیت مشاوره در زندگی و ازدواج جوانان گفت: خانواده ها باید مشاوره را به عنوان یکی از ارکان زندگی بپذیرند.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: اگر خانواده ها در کنار هزینه ای که برای آموزشهای درسی و کلاسهای ورزشی و ... فرزندانشان متقبل می شوند، به مسأله مشاوره نیز بپردازند و برای آن هزینه کنند، بسیاری از مشکلات و آسیب ها از جمله طلاق با کاهش چشمگیری مواجه خواهد شد.

جانشین ستاد ساماندهی امور جوانان استان در ادامه با تبریک فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و آغاز هفته ازدواج؛ از برگزاریو اجرای برنامه های مختلف در سطح استان پیرامون ازدواج، آموزش و مشاوره های قبل از آن خبر داد.

وی با بیان اینکه 22 دستگاه استان متولی امور جوانان و ازدواج آنها می باشند، افزود: ازدواج دو جوان تازه اول کار است، ازدواج تنها پیوند دو نفر نیست بلکه پیوند دو فرهنگ و دو سبک زندگی است و اگر آموزشهای لازم، توانمند سازی و مشاوره زوجین را جدی بگیریم، آمار طلاق را کاهش خواهیم داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان جزء سه استان اول کشور در ارزیابی های بعمل امده توسط وزارت ورزش و جوانان شده است، گفت: کسب این عنوان را به فال نیک می گیریم اما باید توجه داشته باشیم که کسب رتبه ملاک کار ما نیست، باید به گونه ای عمل کنیم که کمک به یک جوان و خانواده در اولویت ما باشد.

طهماسبی تأکید کرد: دستگاهها از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد و تشکل های غیر دولتی در حوزه ازدواج جوانان استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار ما از تمامی دستگاهها و بانک ها این است که تلاش کنند تا موانع ازدواج جوانان برداشته شود.

در این جلسه همچنین از دستگاههایی که همکاری ویژه ای در حوزه ازدواج با ستاد ساماندهی جوانان استان داشته اند، توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تقدیر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار