سخنگوی منتخبان شورای شهر:
دبير شورای منتخب شهر مشهد گفت: به دنبال فرایند شفاف‌سازی در مسائل و موضوعات شهری، کارآمدی و ارتقاي بهره‌وری در وجوه مختلف شهری هستیم.
کد خبر: ۴۸۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 22 August 2017
محمدرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک رضوی در مشهد، در رابطه با اتفاقات اخیر رقم خورده از سوی شورای پنجم اظهار داشت: برنامه‌های شورای پنجم در دوره تبلیغات انتخابات از سوی ستاد اصلاح‌طلبان اعلام شد که با رأی مثبت مردم به لیست امید در انتخابات 29 اردیبهشت همراه بود و توانست پیروز میدان باشد.
وی افزود: برنامه‌ ویژه‌ای برای بهره‌بردن از نظرات مردم، کارشناسان و نخبگان در مسائل شهری خواهیم داشت و در این راستا فضای ارتباطی‌ای به دو شکل حضوری و مجازی فراهم می‌شود.
دبير  شورای منتخب شهر مشهد گفت: به دنبال فرایند شفاف‌سازی در مسائل و موضوعات شهری، کارآمدی و ارتقاي بهره‌وری در وجوه مختلف شهری هستیم.
وي ادامه داد: تغییر رویکردها و برنامه‌ها در سطوح مختلف مدیریت شهری و نقش‌آفرینی مردم در این مدیریت و تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های شهری ازجمله وعده ها بوده است.
وي خاطرنشان کرد: از شهردار جدید خواسته شده تا در این حوزه‌ها به‌صورت ویژه فعال باشد و به‌کارگیری نیروهای متخصص و توانمند را در دستور کارش قرار دهد و به‌گونه‌ای عمل کند که افزایش رضایت‌مندی مردمی را به همراه داشته باشد، نيز باید ارتباطی مستمر میان مردم و مسئولان شهری برقرار باشد.
مديركل پيشين سياسي استانداري خراسان رضوي تصریح کرد: مردم در خواسته‌های خود ارتقاي حوزه‌های خدماتی، حمل و نقل، زیست‌محیطی، اقتصادی، تفریحی و غیره را طلب کرده‌اند که امیدواریم شهردار جدید با مدیریت قوی خود به تمامی آن‌ها جامه عمل بپوشاند.
وی گفت: پروژه‌های ویژه‌ای با موضوعات مناطق حاشیه شهر، اسکان شایسته زائران محروم و کم‌درآمد امام رضا(ع)، افزایش خطوط قطار شهری و راه‌اندازی خط ریلی مشهد-گلبهار با همکاری شهرداری‌های مشهد و گلبهار و ساير سازمان هاي ذيربط مورد نظر است.
دبیر منتخبان مردم در شورای شهر مشهد درباره اتمام خط دو قطارشهری مشهد تا پایان امسال، گفت: موضوع اتصال خط يك به دو تا سه ماه آینده و اتمام خط دو تا پایان امسال منوط به تأیید تجهیزات ایمنی خطوط ریلی و سیگنالینگ آن بوده و هرگاه این موضوع در خط دو تأیید شود شاهد اتصال این خط به خط يك و اتمام آن خواهیم بود.
وي ادامهداد: در غیر این صورت زمان‌های اعلام شده را تأیید نمی‌کنیم، زیرا معتقدیم که قبل از بهره‌برداری هر طرح و پروژه‌ای باید استاندارد و ایمنی 100 درصدی آن تأیید شود تا خطری در امر سلامت زائران و مجاروان امام رضا(ع) ایجاد نکند.
حیدری با اشاره به اینکه مهم‌ترین دغدغه و چالش موجود در تأمین بودجه موردنیاز بوده است، گفت: بیش از 3200 میلیارد تومان بدهی معوق اوراق مشارکت را داریم که امیدواریم با تزریق منابع تسویه شود تا هزینه‌های شهری و شهرداری کاهش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار