فرمانده انتظامی استان از کشف محموله یک میلیاردی البسه قاچاق خبر داد و گفت: این محموله در محور جوانرود- ثلاث باباجانی توقیف شده است.
کد خبر: ۴۸۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 22 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "منوچهر امان اللهی" گفت: به دنبال دریافت اخباری مبني بر اينکه عده‌اي از قاچاقچيان سودجو اقدام به وارد کردن محموله البسه قاچاق از کشور عراق نموده و قصد انتقال آن به استان‌هاي مركزي كشور را دارند، پس از بررسي و تأیید صحت خبر، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: عوامل پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس  امنیت عمومی و یگان امداد شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي خودروی حامل کالاي قاچاق را در محور جوانرود- ثلاث باباجانی شناسایی و پس از مشاهده خودرو، آنرا متوقف و راننده نیز دستگير کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توقیف یک دستگاه وانت نیسان در این زمینه، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی دو هزار و 959 ثوب انواع البسه قاچاق فاقد مجوز قانونی و مدارک مثبته گمرکی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

سردار امان اللهی در پایان از افزایش 86 درصدی کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا پایان تیرماه، 176 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و 694 نفر نیز در این ارتباط دستگیر شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار