رئیس بسیج رسانه البرز گفت: بسیج رسانه البرز با همکاری و مشارکت بسیج هنرمندان البرز برنامه‌ای تحت عنوان "میز خدمت" در مساجد محروم استان اجرایی می‌کند.
کد خبر: ۴۸۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹ 22 August 2017
به گزارش تابناک : ابراهیم نوروزی‌فر صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی مسئولین بسیج رسانه و هنرمندان که در محل جلسات بسیج رسانه البرز برگزار شد اظهار داشت: دو طرف بر اهمیت تلاش در عرصه فرهنگ که یک امر بسیار مهم است، باید کوشا باشند.

وی ضمن ابراز خرسندی از رابطه صمیمانه این دو سازمان، بر افزایش این رابطه در آینده تاکید کرد و افزود: بسیج هنرمندان و بسیج رسانه در واقع هدفشان یکی است اما مأموریت آن‌ها مجزا است.

رئیس بسیج رسانه البرز گفت: برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های متعدد از نقاط قوت تعامل و همکاری بسیج هنرمندان و بسیج رسانه است و این دو نهاد مقدس با نگاه عمیق به منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی و پیاده کردن آن از طریق هنرمندان بسیجی و اصحاب رسانه می‌توانند در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند.

همچنین در این دیدار علی امیرکمالی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان البرز با بیان اینکه رسانه‌ها نقش موثری در راستای استقرار فرهنگ مقاومت و ایستادگی دارند، افزود: از رسانه‌ها توقع می‌رود فرهنگ مقاومت در برابر ظلم را ترویج دهند.

امیرکمالی با بیان اینکه ماموریت سازمان بسیج هنرمندان ممانعت از ترفندها و رخنه دشمن با استفاده از نعمت خدادادی هنر در فرهنگ است، افزود: امروز یکی از خدمات مهمی که جامعه هنرمندان در راستای تعالی نظام اسلامی می‌تواند انجام دهد، روشنگری و شناساندن ارزش‌های دینی و انسانی در قالب هنر است.

در پایان این نشست مقرر شد به زودی بسیج رسانه البرز با همکاری و مشارکت بسیج هنرمندان البرز برنامه‌ای تحت عنوان میز خدمت در مساجد محروم استان اجرا کند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار