مدیرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتی استان خراسان رضوی:
مدیرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتی استان خراسان رضوی از حضور این شرکت در نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته ifood مشهد خبرداد.
کد خبر: ۴۸۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ 22 August 2017
نمایشگاه ها فرصت مناسبی جهت استفاده واحدهای صنعتی برای بازارهای جدید صادراتی است
به گزارش تابناک رضوی،مسعود مهدی زاده مقدم گفت: نمایشگاه ها از اهمیت ویژه و نقش غیرقابل انکاری در توسعه اقتصادی دارند زیرا یکی از روش های بازاریابی شناخته و بعنوان یکی از مهم ترین ابزارهای توسعه صادرات و ارائه توانمندی های تولیدی که در نهایت به رشد اقتصادی هر منطقه منجرب می شود، هستند. 
وی افزود: واحدهای صنعتی باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و خود را به بازارهای جدید صادراتی نزدیکتر کنند. 
مهدی زاده مقدم ادامه داد: شرکت شهرک‌هاي صنعتی خراسان رضوی علاوه برحمایت از  20 واحد صنعتی جهت حضور در این نمایشگاه اقدام به دریافت غرفه و معرفی محصولات نمایشگاه دائمی واحدهای صنعتی شهرک فناوری صنایع غذایی خواهد کرد. 
مهدی زاده مقدم بیان داشت: نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته با حضور بیش از 140 شرکت داخلی و 15 شرکت خارجی که در این زمینه فعالیت دارند انجام و شرکت شهرک‌هاي صنعتی خراسان رضوی هرساله با بهره گیری از فرصت های مناسب برای معرفی محصولات واحدهای صنعتی در راستای رشد اقتصادی بیشتر حضور و حمایت خواهد کرد. 
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با رایزنی این شرکت، برنامه ریزی جهت حضور تجار و بازرگانان سایر کشورها بخصوص افغانستان در این نمایشگاه صورت پذیرفته تا به بازارهای صادراتی بیشتری دست پیدا کنیم. 
در پایان گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ 2 الی 5 شهریور ماه در مشهد برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار