مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار حساس از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سلطان قابوس عمان به مصاف الاهلی عربستان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
کد خبر: ۴۸۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹ 22 August 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ سرخ پوشان تهرانی در مرحله یک هشتم توانستند تیم لخویا را از میان بردارند و در این دیدار حساس به دنبال کسب امتیاز از حریف قدر خود می باشند.
 
برای تیم پرسپولیس در این دیدار ،علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی در ترکیب ثابت قرار گرفتند.
 
محمد العویس، موتاز هوساوی، محمد الفتیل، سعید المولد، شیفو، کلود امیر، تیسیر الجسام، لئوناردو، حسین المقوی، صالح جمان العمری و عمر السوما 11 بازیکنی هستند که ترکیب الاهلی عربستان برابر سرخ پوشان را تشکیل دادند.دقیقه18 ارسال خوب علیپور با شوت طارمی به بیرون رفت.
 
 نیمه اول و در دقیقه  2 ضربه عمر السوما  وارد دروازه بیرانوند شد تا گلی زودهنگام به ثمر برسد.دقیقه5 ارسال مسلمان توسط مدافعان حریف دور شد.دقیقه 10 ضربه کرنر مسلمان توسط گلر الاهلی دور شد.دقیقه18 ارسال خوب علیپور با شوت علیپور به بیرون رفت. دقیقه 20 ضربه زمینی سوما از کناردروازه بیرانوند به بیرون رفت. دقیقه 29 ضربه آزاد بازیکن الاهلی با مشت بیرانوند دور شد.دقیقه 32 شوت عجمان از کناردروازه شاگردان برانکو به بیرون رفت.دقیقه 35 ضربه انصاری در اختیار اویس قرار گرفت.دقیقه 41 ارسال انصاری در اختیار دروازه بان حریف قرار گرفت تا بازی با همان نتیجه در نیمه اول به سود الاهلی ها به پایان برسد.
 
نیمه دوم ودر دقیقه  49 پرتاب امیری با ضربه سر طارمی به کرنر رفت. دقیقه 58 پاس عجمان با ضربه دسوزا وارد دروازه سرخ پوشان شد. دقیقه 63 ضربه حسین المقوی در موقعیتی خطرناک به بیرون رفت. دقیقه 71 ضربه سر علیپور به شجاع خلیل زاده رسید و ضربه تمام کننده این بازیکن وارد دروازه الاهلی شد. دقیقه72 ضربه بشار رسن در اختیار اویس قرار گرفت. دقیقه75 ضربه انصاری در موقعیتی خطرناک به بیرون رفت. دقیقه 84 ضربه زمینی منشا وارد دروازه الاهلی شد تا بازی زیبای پرسپولیس به نتیجه برسد و این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار