خانواده شهید والامقام محسن حججی در میان استقبال پرشور مردم به شیراز سومین حرم اهل بیت سفر کردند، اما رفتار مسؤولان فارس با این خانواده معظم بسیار زشت و غیرقابل دفاع بود؟
کد خبر: ۴۸۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱ 23 August 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:همین دیروز بود که رهبر معظم انقلاب، شهید محسن حججی را حجت خداوند پیش چشم همگان نامیدند. حجت خداوند مفهومی عجیب و والا دارد که برای انسان‌های عادی به کار نمی‌رود و در زیارت ائمه معصومین (ع) می‌خوانیم: «السلام علیک یا حُجه‌الله علی خَلقِه»

اما چقدر قبیح و ملال‌آور است که خانواده شهیدی که حجت خدا بر همگان نامیده شده است، میهمان شهر شیراز شود و مردم این شهر در استقبال از خانواده شهید محسن حججی سنگ تمام بگذارند، اما عکاسان خبری حتی نتوانند حضور یک مقام مسئول ارشد استان را در شات‌های خود ثبت و ضبط کنند!

خدا خیر دهد به فرمانده سپاه فارس و تولیت آستان شاهچراغ (ع) که آبروداری کردند و لااقل یکی در فرودگاه به استقبال خانواده شهید رفت و دیگری در حرم شاهچراغ، اما در میان ده‌ها و بلکه صدها مسؤول ارشد استان فارس، فقط همین دو نفر؟!

در عین حالی که باید به دلیل استقبال چندین هزار نفری مردم قدرشناس شیراز از خانواده شهید حججی دست مریزاد گفت، آیا نباید از جای خالی استاندار فارس، اعضای مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شیراز، نمایندگان فارس در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه شیراز، فرمانده نیروی انتظامی فارس، رئیس کل دادگستری فارس، شهردار شیراز، اعضای شورای شهر، مدیران کل استان و ... گلایه کرد؟

اشتباه نشود! این قبیل اتفاقات برای شهید و خانواده‌اش زشت نیست، چرا که او برای مسئولان این شهر و استان نجنگیده است. سر او بریده شد تا از حریم مقدس حرم اهل بیت(ع) و آرمان‌های انقلاب دفاع شود؛ در لحظه اسارت محسن حججی در چشمان او ذره‌ای ترس نمی‌دیدی، چرا که او می‌دانست با حضورش در آن جبهه، به استقبال شهادت رفته و دست آخر هم به آرزویش رسید و الان که شهید شده هم جایش خوب است و هم حالش!

اما برای شمایی که مدیر ارشد شهر و استانی، در هر پست و لباسی که هستی، زشت و بلکه خجالت‌آور است که خانواده‌ شهید حججی که همین دیروز از سوی ولی فقیه زمان، حجت خدا بر همگان نامیده شد به شیراز بیاید و تو به بهانه افتتاح فلان طرح و یا شرکت در فلان جلسه و یا عدم حضور در شیراز یا هر بهانه دیگری، در این مراسم آفتابی نشوی! گویی فراموش کرده‌ای این میز و صندلی و عنوان را از قِبَل خون امثال همین شهید داری!
و اِلّا مردم که همواره در استقبال از خانواده شهدا حضور داشته‌اند، و مثل امروز با کمترین تبلیغات چنان سنگ تمامی گذاشتند که حرم مطهر شاهچراغ از کثرت جمعیت مملو بود؛ گویی ماه‌هاست برای مراسم امروز تبلیغ می‌شود! اما جای خالی مسئولان، امروز همچون مراسم‌های قبلی تشییع شهدای مدافع حرم و یا شهید گمنام در شیراز، شدیدا به چشم آمد.
گویی مردم این شهر باید به تکرار این نبودن‌ها عادت کنند!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار