مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای، سربازان وظیفه نیروی انتظامی استان بوشهر در دوران خدمت مقدس سربازی توانمند مهارتی می‌شوند.
کد خبر: ۴۸۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 23 August 2017
عبدالرسول کازرونی ظهر امروز در آیین انعقاد تفاهم‌نامه با فرماندهی انتظامی استان بوشهر با اشاره به اهمیت توسعه آموزش‌های فنی وحرفه‌ای به منظور توانمندسازی نیروهای مسلح اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال و همچنین ارتباط با توسعه آموزش و ارتقای مهارت و گسترش فرهنگ مهارت آموزی، اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای همانند قبل آمادگی خود را اعلام کرده و در حال حاضر تلاش می‌کند تا آموزش‌های مهارتی برای نیروهای انتظامی به نحو احسن اجرا شود.

وی با تاکید بر بازاریابی طرح‌های کارآفرینی افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته  امسال در کنار ارائه آموزش‌های مهارتی سخت افزاری، آموزش‌های نرم نظیر کارآفرینی، بازاریابی و دیگر طرح‌ها  ارائه شود تا افراد پس از گذراندن دوره آموزشی خود برای ورود به بازارکار شرایط مناسب‌تری داشته باشد و پایه بحث‌های نرم افزاری را فراگرفته باشد.

کازرونی به نقش آموزش‌های مهارتی در توانمندسازی سربازان وظیفه در دوران خدمت مقدس سربازی اشاره کرد و افزود: بازخورد آموزش‌های مهارتی بسیار مثبت ارزیابی شده و درصد بالای اجرایی کردن این آموزش‌ها نتیجه تعامل مناسب صورت گرفته که در این موضوع کیفیت بالای آموزش‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر تصریح کرد: مطابق با ابلاغ مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح در ارتباط با آموزش سربازان در حین خدمت و توانمند کردن آنان، اهمیت آموزش‌ها را دوچندان کرده و در راستای این سیاست نیز نیروی انتظامی استان در نظر دارد پس از انجام نیازسنجی، آموزش‌های مهارتی را برای نیروهای کادر هم ارائه کند ضمن اینکه درخواست‌ها برای ارائه آموزش‌ها توسط این افراد بالا بوده است.

وی با اشاره به اینکه صرفا مدارک دانشگاهی نمی‌تواند در اشتغال مهم باشد، افزود: آموزش‌های فنی وحرفه‌ای جنبه کاربردی داشته و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با فراهم کردن زمینه پر کردن اوقات سربازان و ارائه آموزش‌های مناسب به این قشر جوان، برنامه گسترش تعاملات در دستور کار است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار