معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین از اجرای طرح کارناوال نیکوکاری در ۴۰ روستای محروم استان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 23 August 2017
نادر میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار در قزوین اظهار داشت: سازمان جمعیت هلال احمر در حوزه اوقات فراغت برنامه‌ها و طرح‌های متنوعی دارد.

وی بیان کرد: در سال 95 سازمان جمعیت هلال احمر استان قزوین در حوزه برنامه‌های اوقات فراغت دستگاه‌ برتر شده و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه باید مشارکت و تعامل جدی داشته باشند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: براساس آمارها در حوزه برنامه‌های اوقات فراغت بیش از 10 هزار نفر تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان قزوین بوده و در برنامه‌های تعیین شده حضور می‌یابند.

میرزایی ادامه داد: افراد شرکت کننده در برنامه‌های اوقات فراغت در رده سنی کودکان پیش‌دبستانی تا افراد 29 ساله بوده که متناسب با سن افراد برنامه‌های مختلف طراحی و اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: در قالب کانون‌های دانش‌آموزی و دانشجویی مسابقات فرهنگی، ورزشی، آموزشی و علمی در راستای سلامت و حمایت روانی برگزار می‌شود که نقش بسزایی در ارتقاء سطح آگاهی‌ها را دارد و از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان هلال احمر به شمار می‌رود.

معاون امور جوانان سازمان جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: مقابله با آسیب‌های اجتماعی در حوزه جوانان، آموزش مهارت‌های زندگی و شناسایی توانمندی جوانان در امور مهم در جامعه بوده چراکه جوانان آینده‌سازان کشور هستند و باید سطح آگاهی و توانایی آنها ارتقاء یابد.

میرزایی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر اجرای طرح کارناوال نیکوکاری در سطح روستاهای محروم بوده که اقدامی پسندیده و فرهنگی محسوب می‌شود.

وی افزود: جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر روستاهای محروم را شناسایی کرده و خدمات فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی به روستاییان ارائه می‌کند.

میرزایی تصریح کرد: در مجموع 40 روستای محروم در سطح استان شناسایی و طرح کارناوال نیکوکاری در این روستاها اجرایی می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار